CRM pakket aanschaffen

Pagina: 1
Acties:
  • 219 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Sp00n
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-05 15:25
Dag heren, dames,

Waar het straks op zal neerkomen is dat ik misschien een aantal adviezen krijg van jullie over CRM pakketten (waar jullie ervaring mee hebben) ...

Ik loop stage bij een vrij groot bedrijf, ze hebben bij 1 BU (Business Unit) een echt (verouderd) CRM pakket. (No offense, maar voor mensen die niet weten wat CRM is heeft het waarschijnlijk niet zo veel zin om door te lezen ;)) Dat CRM pakket is specifiek voor die BU, dus niet voor andere zaken binnen het bedrijf. (zoals lease, schade, verhuur, auto-verkoop) Het is puur voor truck-verkoop. Wat ze willen is dat er voor alle BU's (dus voor heel het bedrijf) 1 en hetzelfde CRM pakket komt. Het is belangrijk dat wanneer BU A bezig is met de klant, dat BU B dat kan zien. (Pietje heeft leaseofferte lopen voor Klantje ziet Klaasje) Wat ook belangrijk is, is dat er een groot aantal programma's met het CRM systeem gekoppeld moeten worden. (Is geen vereiste, wel een hele grote pré) Misschien kennen sommige mensen het programma van auto importeur Pon: Gids. en andere zaken zoals Smile, RentWise, LeaseWise, Sprint, Xray, etc etc. Het is een wirwar aan kleine systeempjes die allemaal kleine dingetjes kunnen, maar wat allemaal gekoppeld (en sommige ook vervangen) moeten worden met/door het nieuwe CRM systeem.

Wat verder mogelijk moet zijn is: klachtenregistratie, selecties maken, grafieken, meldingen/reminders, afspraken, agenda (dus planning), bezoekrapporten, alles mbt de klant: behoeftes, naw, interesses, financiële zaken, etc. etc. Je kunt het zo gek niet bedenken of het moet er in kunnen....

Is er iemand die ervaring heeft met een bedrijf of pakket, die dat soort maatwerk kan leveren + een Poolse taalmodule kan bouwen ? Er zijn zoveel aanbieders en ik heb al veel informatie bij elkaar gesprokkeld.... Daardoor heb ik nu 2 leveranciers uitgenodigd, die mij is mogen komen vertellen wat ze allemaal wel en niet kunnen. Maar misschien hebben jullie wel ervaring met een club die daar ijzer sterk in is ?

Alles is welkom, alvast bedankt voor je reactie !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heuving
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-02-2024
Laat ik deze thread eens een schopje geven.

Ik ben nu ook bezig met het zoeken van CRM.
liefst wil ik een web-based CRM die ZELF aan te passen valt.

anyone?

8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-08 00:43

Tubby

or not to be

ik zal ook geen reclame maken ;)

Er zijn tegewoordig genoeg webbased CRM pakketten te vinden die volledig naar wens zijn in te richten. Het is maar net wat voor een budget je hebt en wat je eigen capaciteiten zijn om dit in te richten.

[ Voor 117% gewijzigd door Tubby op 28-01-2008 17:01 . Reden: *geen reclame* ;) ]

tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN