Toon posts:

Randapparatuur / Geen idee :D

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Jo, mates

Nadat ik gisteren na het booten de melding 'unmountable_boot_volume' steeds kreeg heb ik mn harde schijf gerepaird met de windows cd :). Nu leek mn pc het weer normaal te doen, echter het moment dat ik windows in kwam begon er iets in mijn pc te piepen. Heb hierop de pc snel uitgezet en even opengeschroefd.

Daarna weer aan gezet, en weer kwam die piep. Hele hoge piep die je nog wel eens hoort bij een oude tv, constant en heel hoog. Het geluid leek uit de processor/voeding te komen, maar daar ging daar heb ik maar niks aan gedaan. Hierop heb ik op advies van een maatje even de moederbordbatterij eruit gehaald en even later weer erin gedaan.

Nu komt het mooie, nl. De randapparatuur doet het niet, de piep is weg de pc start gewoon op maar monitor toetsenbord en muis doen het niet.

Ik sta perplex, heeft iemand een solutie :( ?

• SIMPY.be
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-02 15:41
Brakke condensators?
Check es of er niets opgesprongen is/zwart is

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat heb ik gedaan, alles ziet er vrij normaal uit.

Tis een vrij nieuw systeem (2jaar).

• TEAMIKKE
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Woaw vaag. Batterij eruit betekent dat je bios gereset is. Dat zou opzich nog wel kunnen verklaren dat je muis en tobo het niet doen maar dat van je monitor is echt raar. Branden de lampjes wel? Hoe heb je alles aangesloten? Onboard/ps2/USB enz.?

Je hebt alleen maar je kast open gehad lees ik zo. Kan toch ook niet dat er dan zo een kabel los schiet. Die piep komt uit de voeding denk ik. Mss wel handig als je je specs. even neer zet :)

Verwijderd

Topicstarter
Nee lampje van de monitor brandt niet, blijft gewoon op standby staan en zegt dat er geen signaal is / cable disconnected.

Muis is op USB toetsenbord op ps2.

Overige specs weet ik niet allemaal precies,

2.4 ghz
Gigabyte moederbord
512 mbram
ati 9700 pro

Kabels enzo heb ik allemaal al nagekeken, lijkt oke. :)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:44

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

Dit is geen manier om een topic te openen - zonder specs en zonder gebruik troublshooter is het gewoon loos. Ook jouw post hierboven geeft nog geen fatsoenlijke specs en bovendien geef je niet gedetailleerd aan wat j al geprobeerd hebt.

Loop dit eerst eens door, dan kom je er vast uit:
Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.