[Merge] Apart themaforum?

Pagina: 1
Acties:

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:43

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Topicstarter
Als ik zie hoeveel topics er de laatste dagen voorbij komen ivm de merge, hoeveel vragen er over gesteld worden en hoe vaak er mods moeten ingrijpen voor nickchanges (waarvoor hulde, het zal best wel wat extra druk leggen _/-\o_ ) dan vraag ik me af of een apart themaforum niet op zijn plaats is. FAQ kan er dan even ingezet worden, links naar mergepagina en prognose etc en iedereen heeft een centrale plaats om te kijken.
Lijkt me gezien het aantal users op GoT niet eens zo'n overbodige luxe :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Het is nou niet bepaald alsof Lieve Adjes overspoeld wordt door topics, dus dat lijkt me een beetje overdreven?

The devil is in the details.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Je wilt niet weten hoeveel gesloten topics er in SeM staan en vooral: hoeveel mail er over komt ;)

* F_J_K aait Harm en zijn collega's.

Vraag is of een themaforum wat oplost en of het niet juist nog meer werk kost (want meer fora in de gaten te houden).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:03

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Zeker wat betreft de kleine accountvragen voldoet SeM eigenlijk veel beter, omdat die simpelweg afgehandeld kunnen worden en dan op slot gaan ....

In Frontpage Algemeen doen ze dat wel gemengd, dus accountvragen door algemene discussies, maar gebruiken ze ook de mogelijkheid die account-vraagjes snel op slot te zetten als ze 'afgehandeld' zijn, om het overzicht te behouden (iets dat meestal bij algemene vragen níet gedaan wordt)..

Ik moet er eigenlijk niet aan denken dat accountvragen over frontpage-accounts én GoT-accounts door elkaar zouden komen te staan...
dat zou de verwarring enkel groter maken...

En wat betreft discussie's, daar voldoet LA ook wel, maar ik wet ook niet of er nu helemaal zoveel te discussieren over de merge is (dat hebben we de afgelopen drie jaar wel gedaan ;))

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik denk dat we meer baat zouden hebben bij een merge@tweakers.net mailadres. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• The Eagle

The Eagle

Topicstarter
Beperkt zich niet tot LA. Ook FA, BUG en SM hebben topics m.b.t. de merge en users die het even kwijt zijn :)
Moet eerder refreshen :P

Maar dan zou het op zich wel handig zijn als er iets van een sticky kwam ofzo, met daarin wat links en uitleg. Want de laatste update er 1 op een topic van 2002 als ik me niet vergis en dat kan zeker voor nieuwere users best wel eens wat verwarring stichten :)
Deed het bij mij iig wel ;)

[ Voor 60% gewijzigd door The Eagle op 28-09-2006 16:39 ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Ik denk dat de vragen prima in FA/LA gesteld kunnen worden, de afhandelijk van de mergevoorkeuren kunnen maar een paar mensen doen die db toegang hebben, dus daarvoor is SM prima geschikt. Raakt LA gelijk ook een beetje gevuld enzo :+

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-09 16:02

JHS

Splitting the thaum.

The Eagle: Het lijkt me dat de sticky met uitleg in Mededelingenforum, Tweakers.net en GoT userbase merge *upd: 26-9-2006*, op zich uitstekend voldoet :) ?

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

Topicstarter
JHS schreef op donderdag 28 september 2006 @ 16:41:
The Eagle: Het lijkt me dat de sticky met uitleg in Mededelingenforum, Tweakers.net en GoT userbase merge *upd: 26-9-2006*, op zich uitstekend voldoet :) ?
:X Had even gemist dat de topictitel gewijzigd was. Lijkt me idd voldoende :)

Pagina: 1