Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
The devil is in the details.
* F_J_K aait Harm en zijn collega's.
Vraag is of een themaforum wat oplost en of het niet juist nog meer werk kost (want meer fora in de gaten te houden).
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
In Frontpage Algemeen doen ze dat wel gemengd, dus accountvragen door algemene discussies, maar gebruiken ze ook de mogelijkheid die account-vraagjes snel op slot te zetten als ze 'afgehandeld' zijn, om het overzicht te behouden (iets dat meestal bij algemene vragen níet gedaan wordt)..
Ik moet er eigenlijk niet aan denken dat accountvragen over frontpage-accounts én GoT-accounts door elkaar zouden komen te staan...
dat zou de verwarring enkel groter maken...
En wat betreft discussie's, daar voldoet LA ook wel, maar ik wet ook niet of er nu helemaal zoveel te discussieren over de merge is (dat hebben we de afgelopen drie jaar wel gedaan
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Moet eerder refreshen
Maar dan zou het op zich wel handig zijn als er iets van een sticky kwam ofzo, met daarin wat links en uitleg. Want de laatste update er 1 op een topic van 2002 als ik me niet vergis en dat kan zeker voor nieuwere users best wel eens wat verwarring stichten
Deed het bij mij iig wel
[ Voor 60% gewijzigd door The Eagle op 28-09-2006 16:39 ]
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
JHS schreef op donderdag 28 september 2006 @ 16:41:
The Eagle: Het lijkt me dat de sticky met uitleg in Mededelingenforum, Tweakers.net en GoT userbase merge *upd: 26-9-2006*, op zich uitstekend voldoet?