Toon posts:

Ik ben wachtwoord kwijt

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi
IK ben ook al wachtworod van mijn nickname Berven kwijt op Tweakers.
Kun jedie gegevens mailen naar mij toe: veneberg25@zonnet.nl. Dus opgegeven mail die ik in profiel aangaf is ongeldig verklaard.

Alvast bedankt!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Dat lijkt me op zich raar.

Stel je nu voor dat jij niet bij dat account zou horen, hoe valt te verifieren dat het wel jouw account is.

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Dat kan toch gewoon via Tweakers.net - Wachtwoord opvragen? :)

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-02 19:43
hij zegt dat zn mail niet meer klopt

*lastig te geloven :/

you had me at EHLO

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
normaal gesproken wordt een nieuw gegenereerd wachtwoord naar je profiel mail adres gestuurd. Die heb je gebruikt bij het registreren, dus er is geverifierd dat deze bij jouw hoort.

Je zou met dat nieuwe wachtwoord kunnen inloggen en je mail adres wijzigen, of laten wijzigen.

Probleem is dat jij beide dingen tegelijk kwijt bent. Er valt nu heel moeilijk na te kijken of jij daadwerkelijk dat account hebt, want 1 je weet het wachtwoord niet en 2 het email adres is niet meer van jouw.

Ik zou ook kunnen zeggen dat dat mijn account is, dat me email gewijzigd moet worden en dat ik me wachtwoord kwijt ben.
Zo, even account ge-hijacked

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Ik denk dat je beter even kunt mailen naar frontpage@tweakers.net met zoveel mogelijk relevante gegevens :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.