Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Kan de N73 communiceren met windows ME?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
EDIT van mijzelf: Ik dacht dat ik dit had geplaatst in het grote nokiaN73 deel2 topic, maar schijnbaar heb ik iets verkeerd gedaan, hopelijk kan een mod dit op de juiste plek zetten. Excuus voor deze vergissing.

Nog een EDIT van mijzelf: Ik heb het zelf op de juiste plek gezet, dus deze kan verwijderd of gesloten worden. Nogmaals, sorry voor de vervuiling.

Hallo,

mijn pc draait dus nog op windows ME en ik kan mijn installatie-cd(verkregen bij het mobieltje) nietbop mijn pc zetten. Ik krijg direct na inbrengen van cd een foutmelding dat er een dll-bestand niet gevonden kan worden.
Ik heb deze dag besteed aan het zoeken naar een driver of programma zodat mijn pc met mijn mobiel kan communiceren.
Dat blijkt voor mij tot zover niet mogelijk aangezien pc suite alleen draait op 2000 of XP.
Nou heb ik wel een oudere versie van pc suite kunnen vinden en installeren, maar mijn mobieltje word nog niet gevonden op mijn pc.
Ook heb ik gebeld met nokia en daar kreeg ik te horen dat er GEEN mogelijkheid bestaat om de N73 te laten communiceren met windows ME!

Mijn vraag hier: Is er werkelijk geen mogelijkheid om dit voor elkaar te krijgen? Ik kan het me bijna niet voorstellen.

Na zoeken op google kom ik toch telkens weer uit bij de laatste versie van pc suite, waar ik dus niet mee verder kom. Ik heb gezocht op driver/drivers voor N73,stuurprogramma, windowsME+N73 en nog wat andere variaties, maar kom geen steek verder.

Ik hoop dat iemand hier een oplossing voor heeft, aangezien het me toch wel prettig lijkt als ik met mijn nieuwe mobieltje zou kunnen communiceren.

bij voorbaat dank, Allard.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2006 15:57 ]