Zit er nou erg veel verschil tussen? Of zouden jullie toch maar weer een hele andere nemen voor een Duron?
Verwijderd
En een spire (niet orb) doet het net zo goed....
Hou toch op met die shit orb rotdingen.....laat mensen liever een echte koeler aanschaffen.....
PS als je toch besluit te gaan orben...neem dan dat super ding..(hij wel officieel te zwaar voor je socket!)
Hou toch op met die shit orb rotdingen.....laat mensen liever een echte koeler aanschaffen.....
PS als je toch besluit te gaan orben...neem dan dat super ding..(hij wel officieel te zwaar voor je socket!)
Neem lekker een Alpha/Y.S tech...
wel duur .. maar koelt echt heel erg goed... beter dan dit zul je niet in Nederland vinden (luchtkoeling).
http://www.ned-cool.nl
wel duur .. maar koelt echt heel erg goed... beter dan dit zul je niet in Nederland vinden (luchtkoeling).
http://www.ned-cool.nl
Verwijderd
de beste cooler is er eentje met een delta fan erop!
ikzelf heb een nogal zware cooler, namelijk een asus a7v heatkiller
dit is een grote heatsink met daarop 2 60x60mm delta fans!!
maakt wel wat lawaai, maar is wel super cool
te koop bij http://www.comptechworld.nl
ikzelf heb een nogal zware cooler, namelijk een asus a7v heatkiller
Verwijderd
Of neem (of maak) de BigMoFoHo-fan = FOP38 heatsink + 80mm Sunon FAN erop. Koelt bij mij beter dan de FOP38, en is lekker stil.
Zie: www.3dfxcool.com (zoek op BiGMoFoHo-fan).
<Oeps, typo>
Zie: www.3dfxcool.com (zoek op BiGMoFoHo-fan).
<Oeps, typo>
zijn daar ook foto's van?Op dinsdag 30 januari 2001 16:31 schreef iwoutertje2001 het volgende:
ikzelf heb een nogal zware cooler, namelijk een asus a7v heatkillerdit is een grote heatsink met daarop 2 60x60mm delta fans!!
Heb er nu al veel over gehoord en het lijkt me wel wat
I’m not like the OTTERS
Verwijderd
Ik heb pas een masterCooler :
GLOBAL WIN FOP 38 
Wel beetje lawaaierig maar oke...
Omwentelingen (RPM) : 6800 rpm
Geluidsnivo : 46.5 dBA
Luchtopbrengst : 37.6 CFM
Prijs : +/- F 69,-
Ik zou zeker niet voor een Orbje kiezen, ze koelen een stuk minder dan vele andere koelers,... maar ze zijn wel lekker goedkoop
, als je dan toch tussen de chrome en super orb wil kiezen zou ik voor de chrome gaan, die koelt iets minder dan de super maar is in verhouding veel goedkoper. Als je voor de super gaat dan kan je even goed een andere (betere) koeler kopen.
Als ik nu een nieuwe koeler zou kopen zou ik de SILVERADO doen, de master cooler op het moment, dus als je iets meer geld te besteden hebt (125 DM geloof ik) zou ik je de Silverado aanraden!
Wel beetje lawaaierig maar oke...
Omwentelingen (RPM) : 6800 rpm
Geluidsnivo : 46.5 dBA
Luchtopbrengst : 37.6 CFM
Prijs : +/- F 69,-
Ik zou zeker niet voor een Orbje kiezen, ze koelen een stuk minder dan vele andere koelers,... maar ze zijn wel lekker goedkoop
Als ik nu een nieuwe koeler zou kopen zou ik de SILVERADO doen, de master cooler op het moment, dus als je iets meer geld te besteden hebt (125 DM geloof ik) zou ik je de Silverado aanraden!
Verwijderd
die dingen zijn duur! sorry maar 190+ voor een cooler vind ik toch een beetje extreem. dan wordt het nog rendabeler gewoon een snellere proc te kopen
edit: die heat killer dan
edit: die heat killer dan
Verwijderd
Lol, is het altijd al geweest als "die-hard" overclocker.Op dinsdag 30 januari 2001 16:42 schreef lamer het volgende:
"dan wordt het nog rendabeler gewoon een snellere proc te kopen"
SPIRE Socket A/FCPGA 5D21B3 ORB t/m 1,5GHZ
Hoe is deze orb dan
Heb geen zin om 140 voor een cooler kwijt te zijn nl.
Hoe is deze orb dan
Koop een chrome ORB om beschadiging van proc te voorkomen (chrome orb is speciaal voor duron of atlon systemen) Super kan je proc vernielen door de hogere druk.....Op dinsdag 30 januari 2001 14:41 schreef ChUcKy2731 het volgende:
Zit er nou erg veel verschil tussen? Of zouden jullie toch maar weer een hele andere nemen voor een Duron?
(als ik het weer eens mis heb, zeg het ff)
Wegens verhuizing te koop gevraagd: Sociaal leven in omgeving Arnhem
Zet een stille fan in je zijwand, zet een Super Orb op je CPU en zet de tweede fan van die Orb NIET aan. Scheelt maar 3 graadjes in stressed temp en je hebt een lekker stille en goeie koeler. Stressed temp 48C met Thunderbird op 1GHz
En erg lekker stil
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Je hebt het inderdaad heel erg mis! Het is juist precies andersom. Die Chrome orb schijnt je core snel te beschadigen en de Super Orb is er speciaal voor gemaakt zodat ie minder beschadigt.Op dinsdag 30 januari 2001 16:50 schreef Enigma69 het volgende:
[..]
Koop een chrome ORB om beschadiging van proc te voorkomen (chrome orb is speciaal voor duron of atlon systemen) Super kan je proc vernielen door de hogere druk.....
(als ik het weer eens mis heb, zeg het ff)
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
jaOp dinsdag 30 januari 2001 16:57 schreef SuKiR het volgende:
Iemand al eens gehoord van een FOP 38 die een core heeft aangetast????
intel silver reef, celly 2.0 Ghz, 256mb ddr, G2MX
Verwijderd
Als je bang bent dat de core afbreekt, dan koop je gewoon een spacer.
Koop dan die FOP38, de beste fan op dit moment, en als je het geluid beu bent zet je er een andere fan op (zie vorige post van mij).
Koop dan die FOP38, de beste fan op dit moment, en als je het geluid beu bent zet je er een andere fan op (zie vorige post van mij).
Verwijderd
Tsjee...... wat een antwoordOp dinsdag 30 januari 2001 16:58 schreef D-RiSe het volgende:
[..]
ja
Ja spacertje is de oplossing ja
Mijn standaard koeler met Oude compac systeem koeler ervoor koelt mijn 1Ghz tot 46 graden deze optie is mischien nog stiller in in ieder geval goedkoperOp dinsdag 30 januari 2001 16:50 schreef Exirion het volgende:
Zet een stille fan in je zijwand, zet een Super Orb op je CPU en zet de tweede fan van die Orb NIET aan. Scheelt maar 3 graadjes in stressed temp en je hebt een lekker stille en goeie koeler. Stressed temp 48C met Thunderbird op 1GHzEn erg lekker stil
![]()
Verwijderd
is deze ook goed?:
FAK1L7X2B Cool it Dude KILLER Dual FAN (Global Win VOS32) f 99,-
staat op www.comptechworld.nl/ onder SLOT A AMD Athlon.
FAK1L7X2B Cool it Dude KILLER Dual FAN (Global Win VOS32) f 99,-
staat op www.comptechworld.nl/ onder SLOT A AMD Athlon.
Ik ben er weel bij vergeten te zeggen dat de PC wegens ruimte gebrek vlak voor de verwarming staat, en de kamertemp is 22C momenteel. Maar ik beweer ook niet dat een super orb heilig is. Het is alleen een stuk stiller als je een grote fan in je zijwand zet en die voor de luchtstroom laat zorgen, met welke koeler dan ookOp dinsdag 30 januari 2001 17:27 schreef Diablow het volgende:
[..]
Mijn standaard koeler met Oude compac systeem koeler ervoor koelt mijn 1Ghz tot 46 graden deze optie is mischien nog stiller in in ieder geval goedkoper
Ik ben zeer tevreden over mijn SuperOrb. Koelt goed, gaat makkelijk op je proc... het enige nadeel is, dat hij niet bepaald stil is...
Verwijderd
IK WIL FOTOS!!!!!!! >:)>:)>:)>:)Op dinsdag 30 januari 2001 16:31 schreef iwoutertje2001 het volgende:
ikzelf heb een nogal zware cooler, namelijk een asus a7v heatkillerdit is een grote heatsink met daarop 2 60x60mm delta fans!!
De meeste herrie van dat ding wordt veroorzaakt door FAN2. FAN1 hoor je een stuk minder. Zet 'm maar eens uit. Scheelt niet zo veel in temp maar wel in lawaai.Op dinsdag 30 januari 2001 18:28 schreef Dualdude het volgende:
Ik ben zeer tevreden over mijn SuperOrb. Koelt goed, gaat makkelijk op je proc... het enige nadeel is, dat hij niet bepaald stil is...
Het gekke is, als je je hand er boven op legt, dan gaan de fan's harder draaien, precies andersom dan je zou verwachten.
Pagina: 1