[GF7600GT] Sli optie verdwenen met 92.91 drivers

Pagina: 1
Acties:

• Valigarmanda
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-07 16:27
De forceware 92.91 drivers schijnen heel erg goed te werken. Met de laatste officiele drivers had ik het probleem dan mijn scherm na het alttabben uit een spel allemaal rare strepen geeft en dergelijke. Nadat ik de 92.91 drivers had geinstalleerd was dit probleem verholpen, maar de sli optie is verdwenen uit mijn control panel, zowel het nieuwe als het oude. Heb de oude drivers goed geunïnstalld dus daar kan het niet aan liggen. Zelfs met een schone installatie van de pc wil SLI niet aan met 92.91 (en 3dmark bewijst dat het ook daadwerkelijk uit staat). Ik gebruik maar 1 scherm, en mijn instellingen staan dan ook op single display.

Weet iemand wat ik moet doen om SLI weer aan te krijgen, behalve natuurlijk de oude drivers weer te installeren?

Verwijderd

Ik heb ongeveer hetzelfde probleem, dus ik post m er onder. Ik kocht een nieuwe pc met SLI opstelling van 2 7600GS-en. Vanaf dag 1 had ik geen beeld bij video, spellen, streaming. Driver 91.31 erin gestopt en toen stopte alles. Geen beeld meer en de compu herstartte en herstartte achterelkaar. Ik heb mn monitor in de andere videokaart gestoken en ik had weer beeld, maar de gehele SLI instelling was verdwenen.

Als ik de SLI optie aanklik in het Nvidia control panel slaat mijn zwart met strepen.

Wat moeten wij doen?