ATX Power suply

Pagina: 1
Acties:

• Haranaka
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-06 23:13
Ik heb hier een "oude" ATX power blok liggen. Die wil ik gebruiken als 2e power suply voor in mijn kast. Mijn gewone power suply kan niet al te veel hebben namelijk.

Ik wil daar een aantal fans (redelijk zware) op aansluiten, er gaat niets boven een lekker briesje in de kast 8-)
Maar nu ben ik op hetvolgende probleem gestuit. ATX is remote on power :(

Kan ik op een of andere manier zorgen dat ik hem gewoon aan de praat krijg zonder dat hij contact heeft met een moeder bord???
Zodat ik hij gewoon aanspringt zodra ik de stekker in het stopcontact hebt gedaan.

...

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Deze vraag is al heeel veel behandeld, gebruik search en je hebt zo een topic gevonden met het antwoord.

Je kunt ook op www.virtualhideout.net kijken daar staat ook een uitleg hoe het precies werkt.

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22:23

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Het was toch gewoon een kwestie van 2 contacten kortsluiten:?

Whatever.

• elgringo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-08 14:20
van 2de psu: zwart en grijs op elkaar
en groen en zwart van beide psu's met elkaar verbinden

if broken it is, fix it you should

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.com/jaccopun/Stuff/stromfors.gif

• Defectiv
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-09-2012
Kan ook gewoon de groene en een zwarte draad doorverbinden en daartussen een schakelaartje doen, kan je kiezen of je ze wel of niet aanzet. Zo zou ik het doen. Is ie appart te schakelen (handig als je de herrie van al je fans even niet wilt horen).
(niet de CPU fans erop zetten natuurijk :) )

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-08 21:43

jotheman

Was like that when I got here!

Je kan oowk da je ze allebei tegelijk aan laat gaan, sas wel hendig heppik zelluf oowk :)
Staat een hele gids van op waterkoeling.nl je hept toch alleen koeling nodig as je peeceej aanstaat vandaar...

I see dead pixels...

Pagina: 1