Toon posts:

AverMedia Afstandsbediening veranderen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,

Ik heb nu al een tijdje een TV-kaart van AverMedia en het werkt allemaal prima, ik heb er destijds ook een afstandsbediening bij gekregen, en die heb ik nog nooit gebruikt.

Maarrrrr , wat me wel interessant leek was om die afstandsbediening te gebruiken om andere dingen te besturen op mijn PC.

Bijvoorbeeld iTunes/BSPlayer,start op, Stop/pauze/play , zoiets.
Ik denk dat dit heel goed mogelijk is, want wanneer ik op het knopje "CD" druk opent hij WindowsMedia Player.

Ik zat er aan te denken om bijvoorbeeld de locatie van "CD" te veranderen naar iTunes of BSPlayer.

Nu heb ik hier helemaal geen verstand en vroeg ik me af of iemand anders hier op de forums meer van weet.
Ik heb al gegoogled kreeg niet echt duidelijke antwoorden, heb zelf ook al beetje gebladerd in me AverTV map. Niets duidelijks.

Nouja

Vriendelijke Groetjes

Verwijderd

Topicstarter
Schop.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:13

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ga eens op zoek naar LIRC of WINLIRC, en dan wordt je denk ik heel wat wijzer

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
The Eagle schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 11:02:
Ga eens op zoek naar LIRC of WINLIRC, en dan wordt je denk ik heel wat wijzer
Bedankt, ik heb een beetje geknutseld, alleen krijg ik het niet aan de praat omdat ik geen config heb van mijn remote control. En er is in heel me avermedia map geen config te bekennen...