Ik heb sinds een tijdje een simpel fedora core 4 servertje bij mij thuis staan. Nou doet hij het prima alleen het opstarten wil niet altijd lukken. Als ik hem aanzet begint alles te draaien, maar hij blijft waarschijnlijk ergens in hangen. Ik krijg op het beeldscherm ook nog geen beeld. Pas na een keer of 3 uit en aanzetten hoor ik een verlossende piep, schiet het beeldscherm aan en loopt alles weer gesmeerd.
Dit zorgt natuurlijk voor problemen aangezien zo'n server wel eens op afstand moet worden herstart als hij vastloopt.
Heeft iemand misschien een idee wat het zou kunnen zijn? Of heeft iemand tips om het een en ander te testen? Heb al een memtest gedaan, videokaart is vervangen, HD is volgens mij prima.
Hij bevat de volgende onderdelen:
MSI 694T Pro moederboard
P3 1000 Mhz cpu
288 Mb geheugen (128 + 128 + 32)
Mtek 350 Watt voeding (beetje veel maar zit bij de kast
)
Riva TNT2 Vanta 16MB
Simpele netwerkkaart
2 HD's van 10 en 20 gb
en een LG 52x CD-rom speler
Alvast bedankt!!
Gr Timon
Dit zorgt natuurlijk voor problemen aangezien zo'n server wel eens op afstand moet worden herstart als hij vastloopt.
Heeft iemand misschien een idee wat het zou kunnen zijn? Of heeft iemand tips om het een en ander te testen? Heb al een memtest gedaan, videokaart is vervangen, HD is volgens mij prima.
Hij bevat de volgende onderdelen:
MSI 694T Pro moederboard
P3 1000 Mhz cpu
288 Mb geheugen (128 + 128 + 32)
Mtek 350 Watt voeding (beetje veel maar zit bij de kast
Riva TNT2 Vanta 16MB
Simpele netwerkkaart
2 HD's van 10 en 20 gb
en een LG 52x CD-rom speler
Alvast bedankt!!
Gr Timon