jullie hebben onder jullie naam een foto of logo hangen hier op de forum, maar hoe doen jullie dat...??? DAT WIL IK OOK!!!!!!!1
Verwijderd
Ga naar profile (naast GoT logo) en dan kan je onderaan je profile page een usericoon instellen. En daar moet je een webadres (URL) in voeren van het plaatje. Let wel op dat het geen groot plaatje is.
En verder RTFM...
En verder RTFM...
nee... ik krijg 'm niet..
ik heb een fototje op mijn HD staan, maar kan ik die dan ook toevoegen?
en hoe gaat het dan met die URL ?????
ik heb een fototje op mijn HD staan, maar kan ik die dan ook toevoegen?
en hoe gaat het dan met die URL ?????
Verwijderd
Hey mail mij jouw plaatje ff:
alchemy@terroriseert.nl
Dan zet ik jouw plaatje op internet en dan geef ik het adres waar ie naartoe moet
alchemy@terroriseert.nl
Dan zet ik jouw plaatje op internet en dan geef ik het adres waar ie naartoe moet
RTFM
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
maar hoe doen jullie dat dan... als jullie zitten te surfen op de web, en je komt gewoon een vette logo tegen, gewoon de adres onthouden en hier intypen ofzo???
wat doe je dan met mijn logo die ik je heb gestuurd... gewoon op een site zetten???
wat doe je dan met mijn logo die ik je heb gestuurd... gewoon op een site zetten???
Verwijderd
Of, zelf gaan maken...:) en dan uploaden...url op geven en klaar...Op dinsdag 30 januari 2001 14:42 schreef oO0SmOkE0Oo het volgende:
maar hoe doen jullie dat dan... als jullie zitten te surfen op de web, en je komt gewoon een vette logo tegen, gewoon de adres onthouden en hier intypen ofzo???
Verwijderd
gewoon met de muis (rechter knop) op foto klikken > eigenschappen > copy url > naar jouw profile gaan en pasten. dit alles binnen 30sec.
Verwijderd
aha .. dacht al dat het zoiets was (begon er nu aandacht aan besteden mede door overlijden van Eelco Oosterwaal)
Verwijderd
Nou ja, het is hem nu gelukt, daar gaat het om. En in de faq stond het niet, of is het al bijgewerkt ?
Pagina: 1