Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Die had ik even gemist. Wellicht handig om die link bij de mergtool bij te zetten dan?
* The Eagle gaat even een SM topic aanmaken geloof ik.
Want volgens de prognose krijg ik mijn streepje weer terug, dat ik afgelopen week net weg had laten halen
Of 1 van de devvers moet zo vriendelijk willen zijn
Wil dus mijn GoT account als pref hebben
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Dan ga ik er maar gewoon vanuit dat het goed gaat. Kennelijk zijn de gegevens niet 1 op 1 actueel met die prognose. Maar daar is het dan ook een prognose voormoto-moi schreef op donderdag 28 september 2006 @ 11:04:
mergen gaat op id he, dus als je gotnick leading gaat worden neemt hij die nick ook over als alles goed is (en het is een prognose , dus het kan zo zijn dat het aan alle kanten fout gaat en je erna pietje45 heet)
Mocht ik achteraf ineens per ongeluk pietje 45 heten, dan schop ik wel even een modje
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Dit topic is gesloten.
![]()