Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[FEAT] Mergetool: weergeven gekozen accountpref

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Topicstarter
Als ik de mergtool gebruik geeft ie een melding dat er al het e.e.a. gekozen is. Dat klopt, ik weet dat ik dat in een ver verleden als eens een keer aangegeven heb :)
Echter de mergetool geeft niet aan wat dan wel die voorkeur was - en ik weet dus ook niet of ik het er nog steeds mee eens ben (zeker niet met in het achterhoofd een nickchange die ik net ondergaan heb).

Volgens mij moet het simpel mogelijk zijn bij de tool aan te geven welke nick de voorkeur heeft gekregen bij de eerste keuze. Zou dat gerealiseerd kunnen worden?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• The Eagle
  • Nu online

The Eagle

Topicstarter
Die had ik even gemist. Wellicht handig om die link bij de mergtool bij te zetten dan? :)

* The Eagle gaat even een SM topic aanmaken geloof ik.
Want volgens de prognose krijg ik mijn streepje weer terug, dat ik afgelopen week net weg had laten halen :(
Of 1 van de devvers moet zo vriendelijk willen zijn O-)

Wil dus mijn GoT account als pref hebben :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ik heb die link uit een ander topic gehaald, wellicht inderdaad interessant om op de resultaat pagina deze link erbij te plempen. :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

mergen gaat op id he, dus als je gotnick leading gaat worden neemt hij die nick ook over als alles goed is (en het is een prognose , dus het kan zo zijn dat het aan alle kanten fout gaat en je erna pietje45 heet :+ )

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Opi
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Opi

Voor mijn nickchange had ik een voorkeur opgegeven. Zojuist heb ik het nog een keer gedaan en nu blijkt dat mijn voorkeur uit gaat naar mijn huidige nick (die ik op FP en forum gebruik). Is dit omdat ze gelijk zijn of wordt er gebruik gemaakt van de eerder opgegeven voorkeur?

• The Eagle
  • Nu online

The Eagle

Topicstarter
moto-moi schreef op donderdag 28 september 2006 @ 11:04:
mergen gaat op id he, dus als je gotnick leading gaat worden neemt hij die nick ook over als alles goed is (en het is een prognose , dus het kan zo zijn dat het aan alle kanten fout gaat en je erna pietje45 heet :+ )
Dan ga ik er maar gewoon vanuit dat het goed gaat. Kennelijk zijn de gegevens niet 1 op 1 actueel met die prognose. Maar daar is het dan ook een prognose voor :+
Mocht ik achteraf ineens per ongeluk pietje 45 heten, dan schop ik wel even een modje :Y)

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

OK, opgelost dus :Y)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.