Laptop IBM Thinkpad T41, 1Gb Ram
Vaste harddisk origineel Hitachi HTS5480.... (5400tpm, 40Gb) Werk, Xp pro SP2 (zonder administrator rechten)
2nd Harddisk adapter met Hitachi HTS7210... (7200tpm, 60 Gb) Prive, Xp pro SP2
Probleem: na reboot van ene naar andere schijf consistentie problemen. Bij elke keer opnieuw opstarten dus.
En dat alleen bij mijn priveschijf waar mijn waardevolle bestanden en programma's op staan. Na een CHKDSK en herstellen van indexen kan ik weer gewoon opstarten. Toch werkt dit niet altijd goed en heb al twee keer XP opnieuw moeten installeren.
Weet iemand waardoor dit probleem ontstaat en hoe ik het op kan lossen?
Ik heb gehoord dat het misschien aan de active protection van de HDD van IBM kan liggen, maar die is uitgeschakeld. Of iets met de hibernate functie, maar probleem ontstaat ook bij volledig afsluiten van windows.
Vaste harddisk origineel Hitachi HTS5480.... (5400tpm, 40Gb) Werk, Xp pro SP2 (zonder administrator rechten)
2nd Harddisk adapter met Hitachi HTS7210... (7200tpm, 60 Gb) Prive, Xp pro SP2
Probleem: na reboot van ene naar andere schijf consistentie problemen. Bij elke keer opnieuw opstarten dus.
Weet iemand waardoor dit probleem ontstaat en hoe ik het op kan lossen?
Ik heb gehoord dat het misschien aan de active protection van de HDD van IBM kan liggen, maar die is uitgeschakeld. Of iets met de hibernate functie, maar probleem ontstaat ook bij volledig afsluiten van windows.