Toon posts:

U200 met franse xp home?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik heb een mooie aanbieding van een Toshiba U200 gevonden, enige probleem is dat hij geleverd wordt met een franstalige windows xp home.

Nu vroeg ik me af of ik die toshiba alsnog kon aankomen, en gewoon de nederlandstalige kan installeren en die franse versie van windows gewoon kan verwijderen. Ik heb namelijk gehoord dat het nogal wat werk inhoudt, met de drivers te installeren enzo. Maar is het te doen?

Alvast bedankt ;)

• Janssen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-08-2024
Lijkt me wel, heb dit bij een partij van 40 spaanse compaq laptops gedaan

• Baur
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Baur

Opperlurker

De recovery dvd's van mijn U200 geven de mogelijkheid om te installeren in het Frans, Nederlands of Engels. Ik weet niet of dat alleen geldt voor de versies die in Nederland en België worden verkocht of dat ook de versies voor Frankrijk en Engeland die mogelijkheid hebben.

The need for speed drives me

Verwijderd

Topicstarter
OK, bedankt voor de reply's.

Ik heb hem dus besteld :) Maar het is dus zo dat je met die recovery cd's de boel kan 'resetten' en gewoon dan opnieuw je taal kan kiezen? Zou idd wel handiger zijn dan alles formateren en opnieuw al die drivers installeren ;p

Verwijderd

Zou je niet in plaats verengelsend te veramerikaniseren liever voor de Nederlandse versie van Windows gaan?

[ Voor 255% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2016 19:34 ]

Verwijderd

Topicstarter
Maar ik ben van België, het toetsenbord is in ieder geval in orde. Hopelijk krijg ik de Engelse windows erop :/
Pagina: 1