[RC] Micro Mosquito

Pagina: 1
Acties:
  • 247 views sinds 30-01-2008

• blablable
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 24-09 09:17
Hoi,

Ik wil graag een simpel rc helikopter hebben om indoor wat mee te oefenen. Nu zag ik de micro mosquito > http://www.youtube.com/watch?v=Fm7OAqc-DwM

Nu las ik alleen dat ie vrij lastig te besturen is omdat je hem vrij vaak moet bijstellen...
Heeft eimand hier ervaring mee?

Verder ziet ie er erg geil uit en niet te duur. Hij moet alleen wel goed functioneren.

• Yoeri
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
En dit hoort in Buyers Zone omdat ..... ?

Niet dus.

Zoals je in de Buyers Zone FAQ *laatste update - 15-07-2004* kunt lezen, is dit forum bedoeld voor vragen en opmerkingen aangaande het 'kopen'-gedeelte op Tweakers.net, met name Pricewatch, ShopSurvey en Vraag & Aanbod

Het is dus niet de bedoeling hier alle vragen omtrent kopen' of 'online winkels' te dumpen :)

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

• blablable
  • Laatst online: 24-09 09:17
Yoeri schreef op donderdag 28 september 2006 @ 09:44:
En dit hoort in Buyers Zone omdat ..... ?

Niet dus.

Zoals je in de Buyers Zone FAQ *laatste update - 15-07-2004* kunt lezen, is dit forum bedoeld voor vragen en opmerkingen aangaande het 'kopen'-gedeelte op Tweakers.net, met name Pricewatch, ShopSurvey en Vraag & Aanbod

Het is dus niet de bedoeling hier alle vragen omtrent kopen' of 'online winkels' te dumpen :)
Euhhh, heb jij een beter idee?

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Stuffis Generalis is een betere plek hiervoor, maar ik denk dat je beter daar een nieuw topic kunt openen, succes :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.