Ik ben op zoek naar een applicatie waarmee ik bepaalde mappen met inhoud kan verwijderen, met uitzondering van een aantal mappen binnen deze map, weet iemand of zoiets bestaat?
Ik zal het nog wat beter toelichten, het gaat om het opschonen van profielen, maar sommige mappen binnen de profiel mappen dienen bewaard te blijven..
Ik zit al een tijdje te zoeken maar ik kom alleen tooltjes tegen die extensies kunnen uitsluiten.
Ik zit al een tijdje te zoeken maar ik kom alleen tooltjes tegen die extensies kunnen uitsluiten.
Je kunt met een policy wel bepaalde mappen uit je profile uitsluiten. Is dat niet een mooiere oplossing?
Leg eens uit, want zoek eigenlijk eenzelfde soort programma als de TS. Mag ook via een script of iets dergelijks. (batch bestandje maken kan ook, maar misschien is er iets mooiers)djluc schreef op donderdag 28 september 2006 @ 11:15:
Je kunt met een policy wel bepaalde mappen uit je profile uitsluiten. Is dat niet een mooiere oplossing?
Je hebt gewoon een policy waarin je kan stellen welke mappen niet in je profiel opgeslagen worden. Denk aan temp files e.d. Daar kan je zelf meer mappen aan toevoegen, gewoon in de policy instellen.
Als het een eenmalige actie is, dan raad ik Total Commander aan. Kies vervolgens voor "branch view" en voila.. alle bestanden + directories staan netjes onder elkaar. Jij selecteert welke moeten blijven bestaan, vervolgens kies je voor inverse selection en je drukt op F8 (delete). Klaar is kees.
Total Commander
Total Commander
[ Voor 8% gewijzigd door smeerbartje op 28-09-2006 22:15 ]
Pagina: 1