3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
regelrechte troll. De inhoud van de posting gaat over dat Intel nauwelijks goeg genoeg is voor het maken van speelgoed.
Staat dus goed op -1, ondanks dat het een "nette" troll is
.
Staat dus goed op -1, ondanks dat het een "nette" troll is
Hmmm....ik vind dat wel meevallen....het is tenslotte wel zo en bewezen dat AMD sneller is...
EDIT : leg dan aan mij nou is goed uit wat een troll is, misschien snap ik het verkeerd...
EDIT : leg dan aan mij nou is goed uit wat een troll is, misschien snap ik het verkeerd...
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Die posting van jou nu is dus een troll.
Je zegt dat het bewezen is dat AMD de beste is. ten eerste is er niet zoiets als de beste, ten tweede zijn er al helemaal geen argumenten die aangedragen worden om dat te ondersteunen.
Door zulke zekerheden neer te zetten en meestal dus de "anderen" af te zagen plaats je juwelen van trollen.
Een troll: posting zonder argumenten (of zelfs inhoud) waarmee een iets de grond in wordt geboord.
Om terug te komen op AMD is toch beter: Mobo's zijn duurder, CPU's worden warmer, Langzamer in Q3, rare socketupgrade (elk jaar de lul), slechte compatibiliteit (die 300W voeding moesten we ook uitvinden), geen mobile CPU's die echt lekker werken etc.
Met deze argumenten in je achterhoofd kun je nooit een voldongen feit presenteren.
Je zegt dat het bewezen is dat AMD de beste is. ten eerste is er niet zoiets als de beste, ten tweede zijn er al helemaal geen argumenten die aangedragen worden om dat te ondersteunen.
Door zulke zekerheden neer te zetten en meestal dus de "anderen" af te zagen plaats je juwelen van trollen.
Een troll: posting zonder argumenten (of zelfs inhoud) waarmee een iets de grond in wordt geboord.
Om terug te komen op AMD is toch beter: Mobo's zijn duurder, CPU's worden warmer, Langzamer in Q3, rare socketupgrade (elk jaar de lul), slechte compatibiliteit (die 300W voeding moesten we ook uitvinden), geen mobile CPU's die echt lekker werken etc.
Met deze argumenten in je achterhoofd kun je nooit een voldongen feit presenteren.
Hmmmm....en als ik er nou links naar benchmarks bij zou zetten en zou zeggen dat ze in de meeste gevallen beter zijn qua prestatie ? Dan nog steeds een troll ?
Ecodan warmtepomp
Dan is je uitspraak al een stuk genuanceerder geworden ('in veel situaties' is al iets anders dan 'is bewezen sneller'). Of iets in 'de meeste' benchmarks/situaties sneller/beter presteert is mede afhankelijk van hoeveel en welk type benchmarcks zijn gedaan en hoeveel belang je in een bepaalde benchmark stelt. Als je in een rits benchmarks bijv. 1 SSE-optimised en 10 -x87 benchies slaat de weegschaal ogenschijnlijk anders door als andersom. Prijs/prestatie verhouding is ook afhankelijk van je eigen prioriteiten. Geef mij maar gewoon info over prestaties, stabiliteit, compatibileit, hittevorming, stroomverbruik en overklokbaarheid en een prijskaartje. Dan ben ik mans genoeg (en velen met mij
) om zelf te bepalen of iets z'n prijs/aanschaf wel/niet waard is en of iets 'suckt'
danwel 'roelt'.
danwel 'roelt'.
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
Ik vind 't persoonlijk dus nogal overdreven om dit een -1 troll te geven. De posting voegt niets toe aan de discussie (0 overbodig), maar erg provocerend vind ik 't niet.
Die -1 troll was niet van mij afkomstig, maar nu ik hem nog eens lees denk ik; idd, hij voegt niets toe aan de discussie (tot zover "0-overbodig"), maar deze uitspraak
.
als slotbetoog, maakt dat ik hem bij nader inzien nu alsnog "0-gemodereerd" toeken, zodat-ie voorlopig blijft staan waar die staatMisschien mag Intel nog wel de processoren van Lego Mindstorms maken
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
Pagina: 1