Goede dag allen.
Ik heb een probleem met een scriptje van mij. Het is een redelijk simpel script, maar hij geeft toch een foutmelding die ik niet helemaal snap.
Elke keer dat ik mijn script uitvoer krijg ik: (script staat onderaan voor overzichtelijkheid)
"Het maximale recursieniveau voor SETLOCAL is bereikt."
Nu heb ik al geprobeerd om met Google een oplossing te vinden, wat niet is gelukt. Ik heb ook geprobeerd SETLOCAL gewoon helemaal weg te halen uit mijn script, dan doet hij niks meer. Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen, en ik wil hier toch wel verder mee, ik vind het namelijk wel interessant.
Ik sta open voor suggesties en vragen voor verdere info. Gewoon hier een berichtje plaatsen, dan zal ik het zeker vandaag of morgen nog lezen.
Script:
@echo off
SETLOCAL
SET _source="c:\documents and settings\casper willemsen\mijn documenten\test mapje"
SET _dest="c:\documents and settings\casper willemsen\mijn documenten\test destination"
SET _what=/e /copyall /maxage:4 /zb
:: /e :: Copy everything including empty subfolders
:: /copyall :: Copy ALL file info
:: /maxage:4 :: The copy will exclude all files older than 4 days
:: /zb :: Use restartable mode; if access denied use Backup mode
SET _options=/r:5 /w:1 /log:testlog.txt
:: /r:n :: Number of retries
:: /w:n :: Wait time between retries
:: /log :: Output log file
ROBOCOPY %_source% %_dest% %_what% %_options%
Ik heb een probleem met een scriptje van mij. Het is een redelijk simpel script, maar hij geeft toch een foutmelding die ik niet helemaal snap.
Elke keer dat ik mijn script uitvoer krijg ik: (script staat onderaan voor overzichtelijkheid)
"Het maximale recursieniveau voor SETLOCAL is bereikt."
Nu heb ik al geprobeerd om met Google een oplossing te vinden, wat niet is gelukt. Ik heb ook geprobeerd SETLOCAL gewoon helemaal weg te halen uit mijn script, dan doet hij niks meer. Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen, en ik wil hier toch wel verder mee, ik vind het namelijk wel interessant.
Ik sta open voor suggesties en vragen voor verdere info. Gewoon hier een berichtje plaatsen, dan zal ik het zeker vandaag of morgen nog lezen.
Script:
@echo off
SETLOCAL
SET _source="c:\documents and settings\casper willemsen\mijn documenten\test mapje"
SET _dest="c:\documents and settings\casper willemsen\mijn documenten\test destination"
SET _what=/e /copyall /maxage:4 /zb
:: /e :: Copy everything including empty subfolders
:: /copyall :: Copy ALL file info
:: /maxage:4 :: The copy will exclude all files older than 4 days
:: /zb :: Use restartable mode; if access denied use Backup mode
SET _options=/r:5 /w:1 /log:testlog.txt
:: /r:n :: Number of retries
:: /w:n :: Wait time between retries
:: /log :: Output log file
ROBOCOPY %_source% %_dest% %_what% %_options%