Toon posts:

[XP] mplayer2 pictogrammen voor avi, mpeg, wmv

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag aan xp begonnen.. en het leuke aan xp vind ik altijd dat je uren bezig bent met iets naar je zin te krijgen..Ik heb nu al mijn filmbestanden (avi, mpeg mpeg4 , wmv) gekoppelt aan mplayer2.

Nu wil ik de pictogrammen voor elk afzonderlijke extensie vervangen omdat ik graag snel zie wat voor een soort filmbestand het is..

Dit is ook zoiets stoms in XP: verander je het aangekoppelde programma.. is je enige optie bij die bestandtypen : extra/mapopties/bestandtypes wijzigen / terugzetten :+

naja dat los ik wel op door *wmv * avi en *mpg e.d te verwijderen en daarna opnieuw toe te voegen als nieuwe extensie ( |:( ),
maarrrrrrrrr

weet iemand waar ik dan die mooie originele mplayer 2 icoontjes kan vinden.. dus.. het blauwe icoontje voor mpeg.. (ik dacht) paars voor mpeg4 , avi gewoon grijs..

Ik mis ze :'(

Bij voorbaat dank.

edit: ze staan niet in shell32.dll, progman.exe moreicons.dll en niet in explorer.exe..

edit (half uur later) : heb met een icon programma mn windows mappen eens doorzocht naar de originele icons.. ik vermoed dat ze gewoon plijtos zijn in xp..

edit ( nog half uur later) : windows media player 6.4 voor 95, 98 en nt gedownt.... NEE xp die laat je me niet instaleren.. uitpakken met winrar dan maar... doorzoeken naar ico bestanden.. heeeejjj :)

quartz.dll :D

bedankt allemaal :P

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2006 08:13 ]