Beste mede GoT'ers,
Deze drivers van ATI bezorgen me al 1,5 maand lichtelijk hoofdpijn
Probleem:
Als ik de nieuwe drivers van ATI Installeer (6.8 / 6.9) dan verloopt dat zonder problemen totdat ik moet rebooten.
Zodra ik mijn PC reboot dan start windows en behoor ik een welkoms scherm te krijgen, alleen dit krijg ik dus niet. De monitor blijft zwart en hoor hem ook uit klikken (lampje oranje).
wel hoor ik geluid van windows aanmelden e.d. en kan windows+l doen dat soort dingen hoor ik wel maar zonder beeld.
Wat ik dacht dat de mogenlijke oplossing was:
Ik heb de volgende Configuratie:
Met vriendelijk groet,
Oizopower
Deze drivers van ATI bezorgen me al 1,5 maand lichtelijk hoofdpijn
Probleem:
Als ik de nieuwe drivers van ATI Installeer (6.8 / 6.9) dan verloopt dat zonder problemen totdat ik moet rebooten.
Zodra ik mijn PC reboot dan start windows en behoor ik een welkoms scherm te krijgen, alleen dit krijg ik dus niet. De monitor blijft zwart en hoor hem ook uit klikken (lampje oranje).
wel hoor ik geluid van windows aanmelden e.d. en kan windows+l doen dat soort dingen hoor ik wel maar zonder beeld.
Wat ik dacht dat de mogenlijke oplossing was:
- Als eerste starte ik mijn PC opnieuw op en drukte op F8 om dus te booten in VGA Mode, hier heb ik de resolutie aangepast (CCC en Windows zelf beide geprobeerd)
- Daarna start ik opnieuw op en krijg ik alweer een zwart scherm hetzelfde als hierboven.
- De temp. van mijn Videokaart is gewoon normaal rond de ~50 tot 65 graden.
- Ik heb windows al opnieuw geinstalleerd met alleen me Nforce drivers en daarna de ATI Catalyst 6.9 maar ook dit geeft hetzelfde resultaat.
- Ik heb een andere monitor eraan gehangen (Compaq V70? (kan ik later ff nakijken)) zonder resultaat
- Ik heb ook een tijd Vista X64 Beta gedraaid RC1 (5600 en 5738?) en de nieuwe BETA drivers werken daar wel.
Ik heb de volgende Configuratie:
- AMD X2 4400+ (939)
- Asus A8N-E
- Windows XP Media Centre NL
- Sapphire ATI X1800XT
- Monitor: Sony HMD-A230 (17" CRT)
- Catalyst 6.7 (ATI en OMEGA) werken gewoon.
- meer info zie tag onder me naam
Met vriendelijk groet,
Oizopower
[ Voor 3% gewijzigd door MrOizo2005 op 28-09-2006 00:07 ]
Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers