www.linuxworldexpo.nl
Maar ik zou graag willen weten of er mensen al eens eerder naar deze beurs is geweest en wat ze ervan vonden. Is het een beetje interessant? Of is het maar wat opeen gehoopte reclame m.b.t. opensource?
Ik ben zelf niet echt een fanatieke linux gebruiker (heb wel eens met Suse gewerkt, maar dat was vrij beperkt). Maar misschien kan het interessant zijn..
Ben zelf een student Bedrijfskundige informatica en ik vraag me eigenlijk af of dit dus wel interessant zou kunnen zijn voor mij?
Iemand ervaringen?
Ik kreeg van een vriend van mij de uitnodiging om met hem hier naartoe te gaan, op zich lijkt me het wel leuk ondanks ik er toch even voor moet reizen (woon in zuid oost brabant).WaaromLinuxWorld bezoeken?
LinuxWorld, Storage Expo, Infosecurity.nl en Intregrale Veiligheid:meer dan 275 exposanten in 2005 op het gebied van open source, data-opslag, beveiliging en informatiebeveiliging. Een compleet overzicht van de nieuwste producten, systemen en toepassingen.
Maar ik zou graag willen weten of er mensen al eens eerder naar deze beurs is geweest en wat ze ervan vonden. Is het een beetje interessant? Of is het maar wat opeen gehoopte reclame m.b.t. opensource?
Ik ben zelf niet echt een fanatieke linux gebruiker (heb wel eens met Suse gewerkt, maar dat was vrij beperkt). Maar misschien kan het interessant zijn..
Ben zelf een student Bedrijfskundige informatica en ik vraag me eigenlijk af of dit dus wel interessant zou kunnen zijn voor mij?
Iemand ervaringen?
[ Voor 8% gewijzigd door Frenkpie op 27-09-2006 22:59 ]