Probleem mic met P5B deluxe wifi-ap

Pagina: 1
Acties:

• corniels
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-05 08:55
hallo,

Sinds ik mijn nieuwe systeem heb, heb ik constant problemen met het geluid. Dit was krakend, slecht en weet ik het allemaal niet meer. Nu ik het geluid een beetje aan de praat gekregen heb begint mijn mic enorm raren geluiden te maken als ik op ventrillo zit ( praatprogramma voor gamers, zoiets als skype )

Maar dit is niet constant zo en het is verholpen als ik reconnect in ventrillo. Verder heb ik al heel wat dingen geprobeerd in het menu van soundmax en begin het nu wel een beetje beu te raken en mijn clan maten ook, omdat die dat vreselijke geluid moeten aanhoren als het ineens komt.

Iemand nog meer hetzelfde probleem?

E6600
PC6400 2 gb
P5b DELUXE WiFi-ap ( onboard geluid )
500W antec smartpower

dat was het dan weer voor deze post

Verwijderd

Geen kans om eens te testen met een pci geluidskaartje?
Had dat vroeger ook met m'n Onboard AC97. Soundblaster erin en probleem was opgelost, maar ik ben misschien wat voorbarig.

• corniels
mijn ouders gebruiken mijn oude pc nu, en daar had ik nergens last van.

Vind het alleen zeer slecht dat ik met een bord van 200 euro geen goed onboard geluid heb. Een geluidskaart erbij kopen kan wel, maar dat vind ik erg zonde.

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-05 13:51
is het alleen bij ventrillo? probeer eens je standaard recorder van xp..?

you had me at EHLO

• jj71
  • Laatst online: 26-03 14:45
corniels schreef op donderdag 28 september 2006 @ 15:02:
Vind het alleen zeer slecht dat ik met een bord van 200 euro geen goed onboard geluid heb. Een geluidskaart erbij kopen kan wel, maar dat vind ik erg zonde.
Het ligt niet aan de kwaliteit van het onboard geluid op dit bord in het algemeen. Ik heb ook een Asus P5B Deluxe en geen enkel probleem met het onboard geluid, sterker nog er komt een geweldig geluid uit met surround sound boxen. Ook geen problemen met de bijgeleverde microfoon.

Misschien heb jij wel gewoon een exemplaar waarin iets kapot is.

Heb je al eens gezocht naar de nieuwste drivers en die geïnstalleerd?

[ Voor 5% gewijzigd door jj71 op 28-09-2006 16:48 ]

• corniels
ja ik heb de laatste drivers, en het geluid is ook wel goed. Maar me mic is het probleem, die stoort ineens als een gek en het is het pijnlijk voor mijn clanmaten.

Waar ik nu achter gekomen ben is als ik het opneem ik hetzelf te horen krijg, dus het is niet allen in vent.

Ook is ik de configuratie van soundmax het geluid helemaal in het rood terwijl ik niks zeg :s

Verwijderd

corniels schreef op donderdag 28 september 2006 @ 17:00:
ja ik heb de laatste drivers, en het geluid is ook wel goed. Maar me mic is het probleem, die stoort ineens als een gek en het is het pijnlijk voor mijn clanmaten.

Waar ik nu achter gekomen ben is als ik het opneem ik hetzelf te horen krijg, dus het is niet allen in vent.

Ook is ik de configuratie van soundmax het geluid helemaal in het rood terwijl ik niks zeg :s
Sorry voor de kick, maar heeft TS al een oplossing gevonden? Ik zit nl. met hetzelfde probleem (zelfde mobo). Mic werkte eerst prima, maar stoort nu als een gek... ;(
Pagina: 1