Toon posts:

[iPod 2 G] Hellup mn iTunes/Ander programma herkent m niet!

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik heb dus een iPod 2 Gig, die eigenlijk altijd goed gewerkt heeft.
Van 't ene op 't andere moment (ik had een nieuwe ext. harde schijf gekocht) deed iTunes het niet meer.
Ik installeerde overnieuw, steeds eenzelfde licentieverklaring waarmee ik akkoord moest gaan
en een melding dat er een map 'iTunes' in Mijn Muziek moest staan die wel nodig was maar niet
aangemaakt kon worden. Overnieuw en overnieuw geïnstalleerd, maar laatst de hoop opgegeven.
Vanmiddag heb ik een alternatief programma gedownload (YumiPod o.i.d.) en die herkent 'm ook niet!

Als ik m'n iPod in de PC doe, herkent hij 'm wel, iTunes wil opstarten maar ik krijg die melding.
YumiPod herkent de iPod helemaal niet...

Als iemand een idee heeft waardoor het komt of wat ik kan doen,
wees dan niet gevreesd een berichtje te zetten.

Alvast bedankt,

Sten

Verwijderd

okee het is niet echt bepaald constructief voor je probleem maar:
het is 'opnieuw' of 'over doen'

Ik denk dat dit overigens een gevalletje resetten is...

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 27 september 2006 @ 22:44:
okee het is niet echt bepaald constructief voor je probleem maar:
het is 'opnieuw' of 'over doen'

Ik denk dat dit overigens een gevalletje resetten is...
hoe kan ik 'm resetten ?

edit: sorry, heb 't al.. even kijken of het werkt

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2006 07:43 ]

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:54
Sten92, in het vorige topic ben je ook al gewezen op een beetje eigen inzet wat we hier toch wel verwachten op het forum. In dit topic doe je eigenlijk weer precies hetzelfde, je hebt zelfs niet eens de moeite genomen om de search te gebruiken, want dan wist je prima hoe je de iPod kon resetten. Ik stel dus ook voor dat je dat nog even doet, en lukt het dan nog niet dan kun je altijd nog een nieuw topic starten :).

Lees ook eens de Algemene gedragsregels (Netiquette) door dan weet je precies wat we van elkaar verwachten zodat het geen zooitje word :).

Dit topic is gesloten.