Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.
conrad heeft ze wel d8 ik
if broken it is, fix it you should
Je zou je interne speaker kunnen doorlussen naar je geluidskaart.
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -
koop zo een goedkope papieren luidspreker voor 8 piek en plak die in zo'n drive bay plaatje.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Conrad heeft ze...heb ik em ook vandaan...
Je hebt er wel een geluidskaart voor nodig, waar je het stekkertje v/h ding in stopt.
Die wordt via een bijgeleverd slot-plaatje naar binnen gevoerd en kan je met 3,5"jack in het kreng stoppen...
Voeding via floppydrive stekker...
Maar eigenlijk is het weggegooid geld, kwam ik achter...
Playmobiel plastic, L+R moest ik omdraaien (fab.fout), geluid is bagger...
Speakertjes zitten plat op de bodem van et ding waardoor die lekker tegen mijn CDrom aan zit te blazen...lekker met lage tonen e.d.
En dan de prijs: ƒ 59,95...prijs doet je meer verwachten dan je krijgt...
Pro's: zit een ingang op aan de voorkant, waar je je disc/walk-man op aan kan sluiten, helaas zit er geen output aan vast, zou net zo makkelijk zijn...valt misschien zelf ook wel te modden, ruimte zat daarbinnen
.
Gemakkelijk, want je hebt nooit meer gezeik met kabeltjes e.d....
Overigens is het ding stereo...
In een 5 1/4 drivebay heb je daar niet veel aan IMO...maar een echt probleem is het niet...
Je hebt er wel een geluidskaart voor nodig, waar je het stekkertje v/h ding in stopt.
Die wordt via een bijgeleverd slot-plaatje naar binnen gevoerd en kan je met 3,5"jack in het kreng stoppen...
Voeding via floppydrive stekker...
Maar eigenlijk is het weggegooid geld, kwam ik achter...
Playmobiel plastic, L+R moest ik omdraaien (fab.fout), geluid is bagger...
Speakertjes zitten plat op de bodem van et ding waardoor die lekker tegen mijn CDrom aan zit te blazen...lekker met lage tonen e.d.
En dan de prijs: ƒ 59,95...prijs doet je meer verwachten dan je krijgt...
Pro's: zit een ingang op aan de voorkant, waar je je disc/walk-man op aan kan sluiten, helaas zit er geen output aan vast, zou net zo makkelijk zijn...valt misschien zelf ook wel te modden, ruimte zat daarbinnen
Gemakkelijk, want je hebt nooit meer gezeik met kabeltjes e.d....
Overigens is het ding stereo...
In een 5 1/4 drivebay heb je daar niet veel aan IMO...maar een echt probleem is het niet...
PC-Specs
"...You may feel a little sick..."
Brammus:
Weet je misschien het produktnummer bij Conrad? Voordat ik de vraag hier stelde heb ik namelijk daar al gezocht.
d-Frag:
De meeste kaarten kan je meen ik niet doorlussen naar de pc-speaker. En om nou de speaker erop te solderen
. Bovendien hoef ik het niet zelf te betalen, het is voor op mijn werk.
Weet je misschien het produktnummer bij Conrad? Voordat ik de vraag hier stelde heb ik namelijk daar al gezocht.
d-Frag:
De meeste kaarten kan je meen ik niet doorlussen naar de pc-speaker. En om nou de speaker erop te solderen
Gevonden: productnummer 993433-89 op www.conrad.nl
Iedereen bedankt voor de hulp.
[ edit: stomme link werkte niet ]
[ edit: stomme link werkte niet ]
We aim to please...Op dinsdag 30 januari 2001 15:01 schreef Joost E. Boere het volgende:
Gevonden: productnummer 993433-89 op www.conrad.nl
Had ik al verteld dat het ding onder de naam "Soundisk" wordt verkocht ?
PC-Specs
"...You may feel a little sick..."
Pagina: 1