[MX3000 Laser] Toetsenbord werkt nog maar voor een deel

Pagina: 1
Acties:

• dj_tjerk
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:41
Ik heb al vaak geprobeerd het toetsenbord te connecten met de ontvangen, omdat ik dacht dat het daar aan lag, maar het bleek dus dat alleen een deel van het toetsenbord het niet doet. Op de ontvangen zie je namelijk van die lichtjes voor o.a. F-mode. Als ik deze toets indruk gaat het lichtje van uit naar aan of andersom. Ook het knopje ernaast voor sleep werkt nog. Alleen alle andere 'normale' toetsen werken niet.

Ik heb al geprobeerd het toetsenbord open te halen, maar ik denk dat hij ergens in het midden definitief vastzit, want hij buigt een beetje om het midden heen als ik hem open wil halen. Ik denk eigenlijk niet dat het een driver probleem is, aangezien de 'speciale' toetsen het wel doen, maar de normale toetsen niet. Ook kan ik niet in het bios komen met de delete toets.

Ik weet niet of mijn mobo een error geeft als er geen toetsenbord is aangesloten, moet ik nog even naar kijken, maar iig is mijn vraag of ik niet toevallig ergens op heb gedrukt waardoor dit zo is gekomen, en hoe ik dit weer kan oplossen :)