Hallo.
Ik ben nu al 2 avonden aan het zoeken en proberen om een probleem met een website op te lossen. Helaas kom ik er niet uit en hoop dat iemand hier een idee heeft.
Ik heb met Xhtml en CSS de layout van een website gemaakt.http://www.speelkomeet.nl
In de meeste gevallen heb ik firefox gebruikt om te kijken of alles werkt.
Maar nu ben ik eens met I.E gaan kijken en zie ik dat er op de pagina waar je een artikel kan lezen, het geheel niet goed word weergegeven.
De onderdelen worden namelijk onderelkaar gezet.
Het gekke is dat dat onderdeel dezelfde stylesheet voor de layout gebruikt als de frontpage.
En de frontpage doet het wel gewoon goed?
Dit is de stylesheet welke ik gebruik om de posities te bepalen van de onderdelen.
Dit is zonder de header en de footer maar voor alles wat daar tussenin valt.
Het probleem is te zien wanneer je bij een testartikeltje op de frontpage op "lees meer" klikt.
Dank jullie wel voor de reacties.
Ik ben nu al 2 avonden aan het zoeken en proberen om een probleem met een website op te lossen. Helaas kom ik er niet uit en hoop dat iemand hier een idee heeft.
Ik heb met Xhtml en CSS de layout van een website gemaakt.http://www.speelkomeet.nl
In de meeste gevallen heb ik firefox gebruikt om te kijken of alles werkt.
Maar nu ben ik eens met I.E gaan kijken en zie ik dat er op de pagina waar je een artikel kan lezen, het geheel niet goed word weergegeven.
De onderdelen worden namelijk onderelkaar gezet.
Het gekke is dat dat onderdeel dezelfde stylesheet voor de layout gebruikt als de frontpage.
En de frontpage doet het wel gewoon goed?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
| /* in dit document bepaal ik de indeling van de content (van bijvoorbeeld op de hoofdsite) */
#bodycontent{
width:780px;
margin: 0px auto;
}
#bodyleft{
float:left;
width:119px;
margin-right:5px;
}
#bodyright{
float:right;
width:198px;
}
#bodycenter {
margin-top:5px;
width:454px;
padding:0px;
float:left;
}
#bodyartikelen {
padding:0px;
width:454px;
}
#bodyvisuals {
width:400px;
margin: 0 auto 0 auto;
}
#bodyvisuals img {
margin-top:8px;
} |
Dit is de stylesheet welke ik gebruik om de posities te bepalen van de onderdelen.
Dit is zonder de header en de footer maar voor alles wat daar tussenin valt.
Het probleem is te zien wanneer je bij een testartikeltje op de frontpage op "lees meer" klikt.
Dank jullie wel voor de reacties.
www.diovisuals.co,