Dames en heren,
Hebben jullie het gehoord/gelezen (bron)!?
BREIN heeft deze maand wel 19 torrentsites gesloten!
Het betreft o.a. de superbekende easytorrent.eu, de geweldige torrentsplanet.com en een torrentsite die niet eens geld had voor z'n eigen domein: stiekemdebeste.dyndns.org.
Maar wacht dit is nog niet alles; ook wijdoenhetanders.net met maar liefst 20 (!) bezoekers per maand is door BREIN gesloten!
Dit is een grote slag in de torrentwereld!
Maar wees niet getreurd myBittorrent, mininova en Torrentspy (allen in NL gehost) kunnen jullie (de in totaal (ongeveer) 50 mensen die getroffen zijn door deze actie) heus wel erbij krijgen op hun sites.
Tot slot even een kleine mededeling van BREIN zelf: "BREIN voert een structurele aanpak uit tegen illegale p2p-sites. In het afgelopen jaar werden 103 p2p-sites met vele honderdduizenden p2p-gebruikers afgesloten."
----
Ik moest gewoon even me sarcasme kwijt.
Hebben jullie het gehoord/gelezen (bron)!?
BREIN heeft deze maand wel 19 torrentsites gesloten!
Het betreft o.a. de superbekende easytorrent.eu, de geweldige torrentsplanet.com en een torrentsite die niet eens geld had voor z'n eigen domein: stiekemdebeste.dyndns.org.
Maar wacht dit is nog niet alles; ook wijdoenhetanders.net met maar liefst 20 (!) bezoekers per maand is door BREIN gesloten!
Dit is een grote slag in de torrentwereld!
Tot slot even een kleine mededeling van BREIN zelf: "BREIN voert een structurele aanpak uit tegen illegale p2p-sites. In het afgelopen jaar werden 103 p2p-sites met vele honderdduizenden p2p-gebruikers afgesloten."
----
Ik moest gewoon even me sarcasme kwijt.
[ Voor 4% gewijzigd door Rex op 27-09-2006 21:13 . Reden: bron toegevoegd ]
Rex