Apple DMG programma's draaien op windows

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

• martijnsnoek
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23-05-2023
Hallo,

Sorry voor de Apple fans onder ons:$ maar ik heb hier een programma dat alleen draaid onder Mac operating systems. is er een mogelijkheid om dit goed werkend te krijgen onder windows? met een emulator of iets dergelijks?

bedankt,

Martijn

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-02 10:41

chem

Reist de wereld rond

Een DMG is geen programma, maar een Disk iMaGe. Zeg maar, een .iso/.img.

Verder heb ik het flauwe vermoeden dat je nog niet veel verder gekeken hebt dan je neus lang is.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• martijnsnoek
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23-05-2023
chem schreef op woensdag 27 september 2006 @ 20:51:
Een DMG is geen programma, maar een Disk iMaGe. Zeg maar, een .iso/.img.

Verder heb ik het flauwe vermoeden dat je nog niet veel verder gekeken hebt dan je neus lang is.
ik heb begrepen dat virtual pc een optie zou zijn maar dan moet je geloof ik macosx ook hebben, en geinstalleerd hebben

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-02 13:46
Nee, niet mogelijk, alternatief zoeken en Google gebruiken.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-02 12:18
wat voor bijzonder programma mag dat wel niet zijn dan?

PSN: djmurcielago

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:33
Hier op got verwachten we altijd een klein beetje eigen inzet van de gebruikers, in dit topic kan in deze totaal niet terug vinden. Ik zou je dan ook willen aanraden om Algemene gedragsregels (Netiquette) nog eens na te lezen, en het dan eventueel opnieuw te proberen. Maar ga er maar vanuit dat je een dmg (wat overigens geen programma is) niet zomaar kunt draaien op een Windows machine ;).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.