Vanmiddag is er door een Nokia service punt een software update uitgevoerd op mijn E61 dit maar met gedeeltelijk succes.De software is geinstaleerd en werkt alleen de Nederlandse taal is verdwenen en het toetsenbord werkt niet mer volgens qwerty. Volgens het Nokia service punt is dit probleem ontstaan door Vodafone's software. Weet iemand hoe dit probleem op te lossen is?
Ik neem aan dat de mannen van nokia er toch wel een antwoord op hebben ?? Backup terug zetten oid
Totaal blank maken en opnieuw updaten ?
Totaal blank maken en opnieuw updaten ?
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
Nog een keer bij ze langs gaan..Verwijderd schreef op woensdag 27 september 2006 @ 20:47:
Vanmiddag is er door een Nokia service punt een software update uitgevoerd op mijn E61 dit maar met gedeeltelijk succes.De software is geinstaleerd en werkt alleen de Nederlandse taal is verdwenen en het toetsenbord werkt niet mer volgens qwerty. Volgens het Nokia service punt is dit probleem ontstaan door Vodafone's software. Weet iemand hoe dit probleem op te lossen is?
Ze moeten deze keer de juiste productcode op het toestel zetten. Het niet goed werken van de toetsenbord is veroorzaakt door de niet juiste firmware. Zodra ze de Nederlandse firmware (Euro A) er weer in flashen is je probleem verholpen.
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"