“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz
Verwijderd
Ik heb toevallig ook een combinatie van Rotel (RC972) en Vincent (2 x SP996) staan, en mijn Vincents hebben ook geen trigger-aansluiting (de latere uitvoeringen wel). Ik heb het nogal simpel en goedkoop opgelost door de blokjes aan te sluiten op een verdeel-stekkerdoos met verlichte aan-uit schakelaar, die binnen handbereik staat opgesteld.
Ja, maar da's natuurlijk niet echt wat ik wilVerwijderd schreef op woensdag 27 september 2006 @ 20:12:
Staan de monobloks misschien te lastig opgesteld om steeds de powerknop manueel te bedienen?
Ik heb toevallig ook een combinatie van Rotel (RC972) en Vincent (2 x SP996) staan, en mijn Vincents hebben ook geen trigger-aansluiting (de latere uitvoeringen wel). Ik heb het nogal simpel en goedkoop opgelost door de blokjes aan te sluiten op een verdeel-stekkerdoos met verlichte aan-uit schakelaar, die binnen handbereik staat opgesteld.
“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz
Verwijderd
Dit werkt bij mij perfect... heb geen Vincent monoblokken maar 2x zelf ontwerp maar dat maakt niks uit voor de werking.
Do diamonds shine on the dark side of the moon :?
[ Voor 39% gewijzigd door voodooless op 28-09-2006 00:15 ]
Do diamonds shine on the dark side of the moon :?
Anders moet je gewoon een relais schakelen met een transistor en een weerstandje.
[ Voor 27% gewijzigd door bobo1on1 op 28-09-2006 01:09 ]
Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.
Dat laatste lijkt me wel wat. Wat voor transistor en weerstand heb ik nodig dan? Master-slave is geen optie, gezien de pre in uit-stand bijna net zoveel verbruikt als aan.bobo1on1 schreef op donderdag 28 september 2006 @ 01:08:
Is een master-slave stekkerdoos niet wat? Je preamp zal vast de minimale stroom trekken om zo'n ding te schakelen.
Anders moet je gewoon een relais schakelen met een transistor en een weerstandje.
De Vincents zijn trouwens binnen