Toon posts:

vaag probleem video kaart ?

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Haai,

Ik heb echt een vaag probleem, heb een scaleo T media center PC maar opeens geen beeld meer, Ik hoor de machine normaal opstarten en in windows komen enzo.

Ik heb een pcie kaart en dacht ..hey die zal wel naar zijn grootje zijn, dus ik een oud pci kaartje erin gestopt en ..weer geen beeld?

Nu heb ik een nieuw mainboard aangeschaft en weer hetzelfde probleem?

Je kan toch een PCI video kaartje er in doen of werkt dit niet als je een pcie uigang hebt, werk het dan alleen met pcie video kaarten, want als dat zo is dan is gewoon de pcie kaart defect

Thanks,
MO

• rkrythe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-07 17:45
als je pcie videokaart defect is start je pc niet normaal op zoals jij zegt. misschien is monitor of stuk of iets mis met je kabels

Flickr

Verwijderd

Topicstarter
monitor doet het gewoon op een andere pc dus daar ligt het niet aan :?

• EnderQ
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-07 16:31
doet je tv-out het wel?

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 28-07 20:45

Emiel1984

Made in NL

Bios-reset ? Maybe heb je de PCIe poort uitgeschakelt..

[LTS][MTS][HTS]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de pc gewoon op een monitor gezet, niet meer op de tv. Ik heb heel het moedrboard vervangen, maar durf nu geen video kaart te halen want daalijk ligt het daar niet aan maar wat kan het dan zijn? daarom vraag ik me af als je een pcie aansluiting hebt dat wil toch niet zeggen dat alleen dat poort een video signal kan doorgeven, moet toch ook gewoon met een normale pci kaart kunnen.

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2006 20:21 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:00

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

"Haai, ik heb een probleem, dus ik post even wat het is zonder ook maar iets te vermelden van hardware in kwestie en zonder zelf iets met de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter te proberen."

Helaas hebben we geen glazen bol en kunnen we hier niets mee - zie ook de GoT Huisregels maar met name bovengenoemde troubleshooter...

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.