Toon posts:

Asus Aspire 1310

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een zeer vreemd bij een Asus Aspire 1310 notebook. Deze laptop zat vol met spyware etc, dus heb de hele schijf leeg gehaald en opnieuw Windows XP PRO erop gezet, alles werkt perfect behalve geluid.

Drivers zijn goed geinstalleerd, staan ook geen uitroep tekens in apparaatbeheer. Volume staat vol open, niet op dempen. Wat kan er nogmeer fout zitten, alle audio speelt hij wel af. Maar er komt geen geluid uit.

Iemand enig idee wat het dan wel kan zijn als het niet aan de driver ligt of aan de instellingen in het bios? Gaat trouwens om een onboard kaartje, voor de herinstallatie werkte deze nog wel prima. :'( :'( _/-\o_ _/-\o_

Verwijderd

Topicstarter
Iemand al enig idee waar het aan zou kunnen liggen?

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:57
Asus = Asus
Aspire = een Acer merk!

Volgens mij haal je iets door elkaar.

Download de drivers van de site van de fabrikant van de laptop en niet van de fabrikant van de audio chip. Dan weet je zeker dat je de juiste hebt! :)

Verwijderd

Topicstarter
Foutje bedoelde ook de Acer Aspire 1310, maar zoals ik al zei het is geen driver probleem. Deze heb ik al gedownload en geinstalleerd van de fabriakant site en via de orginele cd maar dit werkt gewoon niet.

Verwijderd

Topicstarter
Zou het ook aan XP Service Pack 2 kunnen liggen?

Kan het systeem ook niet meer recoveren, omdat ik de originele partitiets van acer heb verwijderd omdat ik al die bagger er niet meer op wou. Wou gewoon keer een goeie cleane install, maar ja dan krijg je dus dit gezeik :? :'(

Verwijderd

Topicstarter
Nog helemaal niemand die mij meer info kan geven? Wat nu mogelijk de oorzaak is?
Pagina: 1