Toon posts:

externe monitor werkt niet .

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ,

Ik heb een laptop ferrari 4002 met daarin een ATi radeon mobility X700.

Ik heb sinds vadaag een externe monitor binnen ( syncmaster 205BW ). Maar ik heb een probleem , ik zie op me laptop alles, en op me externe monitor alleen me background van me laptop. Dus ik mis alle icoontjes etc . Als ik de resolutie vergroot doet me externe monitor rustig mee . Maar zie nog steeds geen icoontjes etc.

Hij is digitaal aangesloten. Ik heb het zelfde effect bij analoog.

In het begin deed de externe monitor het trouwens wel. Maar toen kon ik geen games spelen omdat ik niet de laatste drivers had voor me kaart. Die staan er nu dus wel op.

Ook heb ik de drivers voor me externe monitor geinstalleerd.

hopelijk heeft iemand een id wat er fout is.

gz michiel

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:11

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kijk eens bij je bureaublad eigenschappen, staat hij op clonen of uitrekken?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Topicstarter
Ok ik heb hem nu aan de praat gekregen door hem alleen op analoog aan te sluiten en digitaal gewoon helemaal te ontkoppelen. Maar in het begin deed hij het gewoon met digitaal.

• 5mebibyte
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-07 15:05
Verwijderd schreef op woensdag 27 september 2006 @ 18:18:
Ok ik heb hem nu aan de praat gekregen door hem alleen op analoog aan te sluiten en digitaal gewoon helemaal te ontkoppelen. Maar in het begin deed hij het gewoon met digitaal.
Het blijft vreemd, of je monitor via VGA of DVI aangestuurd wordt zou niet het verschil mogen maken tussen wel of geen icoontjes. Het A/D heeft alleen met het doorsturen van de data te maken, en niks met de icoontjes. Maar het is opgelost.

verdwaalde ict'er op elektro!

Verwijderd

Probeer Ultramon eens!....
Stel dan in dat je Samsung monitor als je gaat gamen oid. naar dat scherm gaat...

www.google.nl

Verwijderd

Topicstarter
srry voor de late response. Ik ben er eindelijk achtergekomen wat het probleem was . Ik had beide schermen tegelijk aanstaan als 1 scherm. Dus ik had op me andere scherm gewoon nog niks staan. Ik heb even met een handige ati setup gefixed dat alleen me externe monitor nu werkt.

bedankt voor de hulp etc.

michiel

Verwijderd

Topicstarter
Is het verschil in VGA of DVI kwa kwaliteit trouwens groot ??

• 5mebibyte
Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2006 @ 09:47:
Is het verschil in VGA of DVI kwa kwaliteit trouwens groot ??
Ja (en nee), hangt helemaal af van de kwaliteit van de monitor en de lengte van de kabel. Maar over het algemeen kun je het verschil wel vinden op je monitor. Dus als je kunt switchen naar digitaal zou ik het doen.

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
5mebibyte schreef op donderdag 28 september 2006 @ 15:58:
[...]

Ja (en nee), hangt helemaal af van de kwaliteit van de monitor en de lengte van de kabel. Maar over het algemeen kun je het verschil wel vinden op je monitor. Dus als je kunt switchen naar digitaal zou ik het doen.
syncm 205BW
http://www.samsung.com/nl...w.asp?page=Specifications

Zulk soort schermen zou ik toch wel via DVI aansluiten

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-07 20:20
ultramon is idd een aanrader, zeker door zn 2e taakbalk!

you had me at EHLO

• 5mebibyte
TheNymf schreef op donderdag 28 september 2006 @ 16:06:
ultramon is idd een aanrader, zeker door zn 2e taakbalk!
Inderdaad, een heel fijn programma, zelf ook gebruikt. Misschien wel iets te veel mogelijkheden maar het werkt velen malen beter dan je Windows en ATI/Nvidea tools.
Viper_74 schreef op donderdag 28 september 2006 @ 16:05:
[...]

[...]
Gewoon doen zei ik ook. Ik geef mijn kennis en ervaring, niet wat iemand moet doen. Ik moet de keus niet maken. ;) O-)

http://www.samsung.com/nl...w.asp?page=Specifications

Zulk soort schermen zou ik toch wel via DVI aansluiten

Pagina: 1