[@Home TV Digitaal] Receiver in andere plaats gebruiken?

Pagina: 1
Acties:

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Mijn ouders hebben thuis TV Digitaal van @Home. Nu zag ik dat zo'n ontvangertje helemaal niet zo duur meer is, dus dat lijkt me ook wel wat voor op mn studentenkamer (is in een andere stad, wel @Home-gebied). Alleen weet ik niet zeker of mijn signaal wel goed genoeg is (zit klein beetje storing in + kabel van 30 meter).

Weet iemand ook of het mogelijk is of ik het met die ontvanger van mijn ouders niet even kan testen? Of is die smartcard adresgebonden oid?

Als niemand het weet kan ik nog de helpdesk bellen, maar ik heb meer vertrouwen in jullie ;) Voor de helpdesk zal dit wel zo'n bizarre, uitzonderlijke vraag zijn dat ze gewoon standaard antwoorden dat het niet kan.

[ Voor 19% gewijzigd door Palomar op 27-09-2006 17:49 ]

• BNX
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-02 23:07

BNX

antwoord:

JA, dat kan

onderbouwing:

Getest toen een vriend van me in ander dorp een probleem had

ps:

slechte kabel kan irritante digitale blokken veroorzaken,
niet altijd, maar er het kan soms enkele uren achterelkaar brak zijn

:+

[ Voor 38% gewijzigd door BNX op 27-09-2006 18:27 ]

| i5-12600k @ 5ghz | RTX 3070TI FE | LG 55” OLED | Thrustmaster TS-PC | T-CLM pedals |

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ok, thanks, dan ga ik dat eens even proberen :)

Signaal is op zich best goed, maar ik vind het net even te twijfelachtig om op goed geluk een ontvanger te kopen. Blokken moeten we nl. niet hebben :+

Ik had het ook wel eens eerder geprobeerd met een TV die op zolder staat via een brakke, verlengde kabel en daar kreeg ik boven verwachting ook gewoon beeld op. Dus op zich kan zo'n receiver wel wat hebben. Maar ik test toch altijd liever ;)

[ Voor 37% gewijzigd door Palomar op 27-09-2006 18:49 ]