Toon posts:

Ra2 Yuri's revenge resolutie problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik speelde vandaag met een maat Yuri's revenge online, maar alleen de host kan met de ingestelde resolutie spelen. De gene die de game joined speelt dan automatisch op 600*400 oid.
Is er een workaround voor? aangezien 800*600 op een 20" breedbeeld nou niet echt lekker speelt.

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Geen idee of je met onbekenden oid speelt, anders is een VPN opzetten een veel beter idee :) Geen gemekker met online geneuzel en werkt prima. (Al moet je dan alleen even IPX/SPX protocol installen als je dat niet gedaan hebt)

Dat zou dan wel een 'workaround' moeten zijn. Nee, is geen perfecte oplossing... :)

C:\>_

• vleesjus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13-11 21:56

vleesjus

echte vleesjus!

Wat ik me nog kan herrineren van toen ik RA2 speelde was dat je 2 verschillende soorten hosts hebt. Een die vaste resolutie inschakeld en een die dat niet doet. Probeer dus gewoon in het vervolg een host te vinden die het uitschakeld.

misschien overbodig maar, de resolutie van RA2 zelf kun je instellen via een *.ini file in de RA2 map

i7 4790k; 12GB ram; Asrock Z97 Extreme4; 1080ti;

• feelthepower
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:39
Heeft hij toevallig de optie dat iedereen met dezelfde resolutie moet spelen aanstaan?

Afbeeldingslocatie: http://www.blaap.nl/martijn/yurisrevenge.jpg

Verwijderd

Topicstarter
Het rare is dus, dat telkens 1 van ons de host was. Hoste ik, had hij een bagger reso, hoste hij had ik een bagger reso...
(over die .ini weet ik ja :), heb m zelfs op read only gezet, maar mocht neit baten)

edit:
Feelthepower, dat balletje kunnen we niet selecteren of deslecteren... hij staat op grijs, dus lijkt me dat t uit staat...

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2006 17:51 ]