Toon posts:

[XP]Mapweergave map met mp3's

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Oke vandaag voor de 7e keer maar geprobeerd om aan xp te beginnen.. ( kep nu al spijt :+ )

maar goed.. ik heb een map. In die map staan alleen maar mp3's want das het is mijn standaard map waar muziek binnen komt via p2p.

Nu wil ik graag dat het laatst gedownloade bestand in welteverstaand LIJST (dus niet DETAILS) - weergave als laatste betsand in die map staat. achteraan dus.

In win2k was dit gewoon een kwestie van right click- pictogrammen schikken op datum. maar nu krijg ik een scherm met artiest blablablabla titel.. maar geen optie op datum..

iemand enig idee hoe ik dit kan aanpassen? vind het bij mapweergave ook niet

bvd

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-01 23:32

Nvidiot

notepad!

Rechts-klik op een van de kolom-titels (naam/artiest/titel/etc) en daar even datum toevoegen, dan daarop sorteren?

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:53
In de folderoptions "remember each folder's view settings" aanzetten, weergave op details zetten, sorteren op datum, view op lijst zetten?
Ik heb overigens in mijn menu nog wel een menuitem "arrange by date modified", ook in een map met alleen mp3's

[ Voor 28% gewijzigd door sig69 op 27-09-2006 17:26 ]

Roomba E5 te koop

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Die kun je er zelf bijzetten ( en de rest weg ) door rechtsklikken op de titlebar waar de tijdsduur e.d. op staat.

[spuit11] wat Nvidiot zegt dus ;)

[ Voor 13% gewijzigd door alt-92 op 27-09-2006 18:09 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device