Wat zoek ik?
De titel zegt hem het al. Ik ben op zoek naar een USB en MIDI keyboard om aan te sluiten op mijn computer. Ik heb van te voren uiteraard al wat research gedaan, en mijn keuze stond eerst al een beetje vast, maar aangezien ik zo veel verschillende merken in die prijsklasse zie en redelijk weinig reviews online kan vinden, leek het mij handig juist meningen te vragen van mensen die al zo'n geval hebben. ook omdat ik het product niet kan uitproberen
Mijn Eisen;
- Minimaal 49 Key's
- Midi & USB
- 150-200 E
- Goede toetsaanslag
Wat heb ik gevonden?
E-MU Xboard 49 Professional USB/MIDI controller for PC

Goede reviews online
+- 150 Euro
De Behringer UMX49

Niet echt veel over gevonden
150 e
M-audio Keystation 49e

Kvind hem zelf minder eruit zien
99 e bij Mycom
Schijnt nogal plastic te zijn
Novation NOVATION REMOTE 49 LE

ook niet echt veel over te vinden
250e dus te duur
Dit was ongeveer wat ik in mind had. Ik zelf ben het meeste voor de Xboard, maar als mensen me at echt gaan afraden dan doe ik dat natuurlijk niet
Heeft iemand nog andere voorstellen?
De titel zegt hem het al. Ik ben op zoek naar een USB en MIDI keyboard om aan te sluiten op mijn computer. Ik heb van te voren uiteraard al wat research gedaan, en mijn keuze stond eerst al een beetje vast, maar aangezien ik zo veel verschillende merken in die prijsklasse zie en redelijk weinig reviews online kan vinden, leek het mij handig juist meningen te vragen van mensen die al zo'n geval hebben. ook omdat ik het product niet kan uitproberen
Mijn Eisen;
- Minimaal 49 Key's
- Midi & USB
- 150-200 E
- Goede toetsaanslag
Wat heb ik gevonden?
E-MU Xboard 49 Professional USB/MIDI controller for PC

Goede reviews online
+- 150 Euro
De Behringer UMX49

Niet echt veel over gevonden
150 e
M-audio Keystation 49e

Kvind hem zelf minder eruit zien
99 e bij Mycom
Schijnt nogal plastic te zijn
Novation NOVATION REMOTE 49 LE

ook niet echt veel over te vinden
250e dus te duur
Dit was ongeveer wat ik in mind had. Ik zelf ben het meeste voor de Xboard, maar als mensen me at echt gaan afraden dan doe ik dat natuurlijk niet

Heeft iemand nog andere voorstellen?