GoT account behouden gekozen, maar T.net wordt het?

Pagina: 1
Acties:
  • 364 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:22
Heb bij de merge 100% zeker voor GoT gekozen om die gegevens te behouden. Kijk ik echter bij de prognose (https://arethusa.tweakers.net/~acm/dbmerge/prognose.php), dan staat er T.net? Bug of niet? Zo niet, zo iemand zo vriendelijk willen zijn dit naar GoT te veranderen, maakt niet veel verschil op het eerste oog, maar gezien al die waarschuwingen eromtrent (ongelijke gegevens etc.)...
BVD

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 10:18
Ermzz... ik heb inderdaad precies hetzelfde probleem, wachtwoord en e-mail adres komen van t.net, terwijl ik GoT als voorkeur heb gegeven.

• PierreAronnax
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Als ik op https://arethusa.tweakers.net/~acm/dbmerge/prognose.php mijn gegevens invul achter 'Gebruikersnaam op GoT:' staat er 'Wachtwoord/e-mailadres:van got', en als ik mijn gegevens invul achter 'Gebruikersnaam op T.net:' staat er 'Wachtwoord/e-mailadres:van tnet'.
Dit lijkt mij dus een bugje in het prognose script, en niet zo zeer een bug in het merge script.

Pierre - Motormedia.nl - Motor-Forum.nl - Motorshopper.nl - Motormeuk.nl - Motorstek.nl

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Same here, ik krijg mijn oude nick (JamesNL) terug, terwijl ik Alex wil blijven heten. Moet ik dan opnieuw een nickchange aan gaan vragen?

We are shaping the future

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Heb je je voorkeur voor of na 18 september opgegeven?
ACM in "Tweakers.net en GoT userbase merge *upd:..."

• Martin Sturm
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-09 17:23
De verantwoordelijke is op dit topic gewezen, zodra hij tijd heeft zal hij er vermoedelijk naar kijken :)

ik ben langzaam :P

[ Voor 12% gewijzigd door Martin Sturm op 28-09-2006 19:08 ]

• Henk
Voor 18 september heb ik het ook al eens gedaan, weet ik zeker, en toch moest het overnieuw.

Niet dat het erg veel moeite is ;)

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Als je nu hier je gegevens invult zie je wat je reeds ingevuld had kwa voorkeur.
RedXraD schreef op donderdag 28 september 2006 @ 19:09:
Voor 18 september heb ik het ook al eens gedaan, weet ik zeker, en toch moest het overnieuw.

Niet dat het erg veel moeite is ;)
Als je het daarvoor een keer hebt gedaan en het nu overnieuw moest.. dan heb je toen andere accounts gebruikt of je vergist dat je het eerder hebt gedaan :)

[ Voor 64% gewijzigd door ACM op 28-09-2006 19:16 ]

• The__Virus
Daar bovenin staat het wel goed (got), maar op de prognose pagina is het (nog steeds) verkeerd. Is dus denk ik inderdaad een bug in de prognose en niet zozeer de mergetool zelf.

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
"Het Tweakers.net-account is al gekozen bij een mergevoorkeur. Het GoT-acount is al gekozen bij een mergevoorkeur. Deze accounts zijn aan elkaar gekoppeld met als voorkeur: got"

Ehh... nu weet ik het niet meer. Volgens de prognose word ik gemerged met t.net als voorkeur...

We are shaping the future

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:56
m2 Ik had 100% zkr gekozen voor GOT maar nu krijg ik mn lelijke Tnet account |:(

op die link van ACM is het wel goed :*)

[ Voor 20% gewijzigd door FDMK op 28-09-2006 19:37 ]

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

• Marlibica
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 31-07 09:00

Marlibica

Tijd voor een ondertitel.

Op die link is het bij mij nog steeds niet goed. Is dit niet meer te wijzigen?

Sign here against sigs

• Henk
ACM schreef op donderdag 28 september 2006 @ 19:15:
Als je nu hier je gegevens invult zie je wat je reeds ingevuld had kwa voorkeur.

[...]

Als je het daarvoor een keer hebt gedaan en het nu overnieuw moest.. dan heb je toen andere accounts gebruikt of je vergist dat je het eerder hebt gedaan :)
Andere accounts heb ik nooit gehad, en ik weet zeker dat ik het eerder heb gedaan, vond het ook al zo vaag dat ik nog een keer moest mergen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bear
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-08 22:11

Bear

wench

Bij mij kiest hij ook voor T.net heb ik net nickchange op GoT aangevraagd krijg ik weer me oude nick? :/

done done on to the next one... psn: Bear-H6O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The__Virus
Al het topic doorgelezen en gekeken hoe je het wél op de juiste manier kunt zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij ook al!
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
Je nieuwe account wordt (waarschijnlijk):
Oude T.net account: timmo (144322)
Oude GoT account:   timmo (140039)

Nieuw account:  timmo (157897)
Email:  tim@*
Registratiedatum:   2005-08-12 16:13:35
Wachtwoord/e-mailadres: van tnet

Dit terwijl ik duidelijk GoT heb aangevinkt, en nu krijg ik het wachtwoord van t.net?!?! En waarom krijg ik nu ineens zo'n hoog registratienummer? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The__Virus
Lees nou eens verdorie dit topic door, dan weet je waar je wél de goede gegevens kan lezen :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ga hier eens kijken als je wil weten wat écht is ingevuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Op de mergepagina laat hij gewoon een leeg veld zien. Als ik het dan opnieuw probeer in te vullen zegt hij dat die gegevens al aan elkaar gekoppeld zijn.

Wanneer ik de prognosegebruik krijg ik dit:
Oude T.net account: (0)
Oude GoT account: Boeb0e (62212)

Nieuw account: Boeb0e (71109)
Email: *knip*
Registratiedatum: 2002-11-02 22:51:14
Wachtwoord/e-mailadres: van got

Waarom de "0" op T.net?! Ik heb "Boeboe" ingegeven en het wachtwoord is juist. Ik wil al jaren mijn eigen naam terug op GoT aangezien die ooit door iemand geregistreerd is voor 1 enkele post en al jarenlang inactief staat.

[ Voor 3% gewijzigd door moto-moi op 05-10-2006 19:57 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Kan je daarover in SeM een topic à la [usermerge] Verkeerd gekoppeld aanmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zou m'n e-mail adres daar weghalen als ik jou was. Tenzij je van spam houdt, dat laat je hem gewoon fijn staan.
Moet je het vooral gaan quoten 8)7

[ Voor 58% gewijzigd door moto-moi op 05-10-2006 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-07 14:46
Ik heb volgens mij in het begin opgegeven dat ik mijn got account wilde behouden, maar nu staat er bij mij ook dat mijn voorkeur voor mijn t.net account is. Aangezien ik eigenlijk wil dat mijn got account behouden word, kan dit nog veranderd worden?:

Tweakers.net account is 'outs'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit dat nu met mij? Ik wil graag mijn GoT wachtwoord en userID houden. Nu krijg ik zomaar ineens mijn T.net wachtwoord toegewezen (die is anders omdat je daar een langer wachtwoord moest hebben) en userID 157897 terwijl ik nu 140039 ben, en op T.net 144322. Stel voor dat ik na die merge toegang wil vragen tot HK ben ik dus mooi genaaid.(155xxx en lager)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-09 20:30
Bij HK XS gaat het erom dat je langer dan 6 maanden geregistreerd bent, daar kijkt dat script ook naar. Als er dus gemerged is dan zal het script ook een hogere userID aangeven, dus daar hoef je niet bang voor te zijn.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Harm schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 09:54:
[mbr]Ga hier eens kijken als je wil weten wat écht is ingevuld.[/]
hmm, bij https://arethusa.tweakers.net/~acm/dbmerge/prognose.php krijg ik voorkeur tnet, ga ik naar http://arethusa.tweakers.net/~acm/dbmerge/ krijg ik: Het Tweakers.net-account is al gekozen bij een mergevoorkeur. Het GoT-acount is al gekozen bij een mergevoorkeur. Deze accounts zijn aan elkaar gekoppeld met als voorkeur: got
De ene zegt tnet, de ander got, het moet got zijn....

Dus de 2e link klopt? zo ja, dan is er bij mij niks aan de hand

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:12
Heb GoT als voorkeur opgegeven maar krijg volgens de prognose mijn gare T.net naam plus 3 cijfers erachter :+ Wordt dit een nickchange aanvragen als de merge is afgerond of kan dit voor de merge nog gecorigeerd worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The__Virus
Nogmaals, kijk bij de tweede link, genoemd op de vorige pagina onderaan. Daar staat wat het uiteindelijk wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Confusion
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-03-2024

Confusion

Fallen from grace

Voor mij (al meer dan een jaar geleden opgegeven; misschien al wel twee jaar geleden):
Het Tweakers.net-account is al gekozen bij een mergevoorkeur. Het GoT-acount is al gekozen bij een mergevoorkeur. Deze accounts zijn aan elkaar gekoppeld met als voorkeur: tnet
Het dbmerge script zegt hetzelfde, maar er is no way dat ik mijn t.net account als leidend heb gekozen. Het maakt me weinig uit; de nicknames zijn hetzelfde en het wachtwoord ken ik (>:)), maar toch... smells like a bug.

Als ik een gok moet doen: hij geeft weer welk account het oudst is, in plaats van welke als leidend gekozen is?

[ Voor 38% gewijzigd door Confusion op 11-10-2006 07:48 ]

Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Confusion schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 07:35:
Het dbmerge script zegt hetzelfde, maar er is no way dat ik mijn t.net account als leidend heb gekozen. Het maakt me weinig uit; de nicknames zijn hetzelfde en het wachtwoord ken ik (>:)), maar toch... smells like a bug.
Heb je toch echt wel gedaan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier ook last van. Ik heb mijn GoT account aangevinkt en krijg de gegevens weer van de T.net account, hoewel het klopt met wat ik heb ingevuld (dus voorkeur aan de GoT account).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The__Virus
Ik snap alleen niet waarom de devvers, het niet even aanpassen. Er blijft nu gezeur en onduidelijkheid omtrent het probleem en het is, volgens mij, een doodeenvoudig bugje die zo geplet is. Maar dat zal aan mij liggen :z
Pagina: 1

Let op:
Als je denkt dat de gegevens niet kloppen, lees dan even het hele topic door. Op deze pagina kun je nagaan welke voorkeur je ècht hebt opgegeven, als dat al gebeurd is.