[Exchange 2003 OWA]Remote rechten instellen calendar

Pagina: 1
Acties:

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-02 21:59
Hoi,

Wij beschikken op werk over een OWA (Outlook Web Access) en geven daarmee medewerkers toegang tot hun calenders of calenders van anderen.

Stel ik wil een collega toegang geven tot mijn calander, kan ik dat prima instellen via een Outlook client. Maar is het ook mogelijk dit via de OWA te doen? Want we hebben een aantal medewerkers die weinig op kantoor komen, maar wel graag bv hun calender willen delen met een andere collega.

Ik hoop dat er mensen ervaring hebben met dit probleem :)

• Freezerator
Trouwens, dit is er dus voor 2000, maar dat werkt niet in 2003. Het is wel wat ik zoek.
http://www.planetsoftware.com.au/Products/Opc.aspx

• Focus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-02 10:50
Misschien het handigste om als administrator de desbtreffende mailboxen te openen en te delen :)

• Freezerator
Focus schreef op donderdag 28 september 2006 @ 09:20:
Misschien het handigste om als administrator de desbtreffende mailboxen te openen en te delen :)
Als admin wil je eigenlijk de keuze's openlaten aan de user zelf. Plus je wil ook niet voor elk wisse-wasje een request van een user krijgen :)

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-02 13:44
Vreemd eigenlijk aan Exchange dat dit soort dingen niet zomaar vanuit de server kunnen maar altijd vanuit een client, maargoed, dat is niet geheel ontopic.

Wat je misschien kan doen is een scriptje maken wat je aan kan roepen? Of kan je middels scripting op de server dit ook niet realiseren?