Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...
Omdat div#right 650px breed is en je div#foto_groot ongeveer 283px inneemt in de breedte (margin-left + breedte) houd je nog 367px over aan de rechterkant van je div#foto_groot. Als je de div#text dus groter maakt dan 367px passen ze niet meer naast elkaar en plakt-ie 'm eronder.
Ik zie dat je erg veel divs gebruikt. Je kunt veel minder divs gebruiken om tot hetzelfde resultaat te komen. Waarom zet je bijvoorbeeld die foto in een div en geef je die allemaal eigenschappen? Je kunt gewoon die foto zelf een class of id meegeven en zo allemaal eigenschappen opgeven in het css. Zo heb je alweer een div minder. Gebruik div alleen waarvoor ze bedoeld zijn
Ik zie dat je erg veel divs gebruikt. Je kunt veel minder divs gebruiken om tot hetzelfde resultaat te komen. Waarom zet je bijvoorbeeld die foto in een div en geef je die allemaal eigenschappen? Je kunt gewoon die foto zelf een class of id meegeven en zo allemaal eigenschappen opgeven in het css. Zo heb je alweer een div minder. Gebruik div alleen waarvoor ze bedoeld zijn
die foto in die div is om een achtergrond (dropshadow) achter de foto te plaatsen.
Gek dat er geen ruimte meer is terwijl het lijkt dat er aan de rechterkant nog ruimte genoeg lijkt te zijn.
Gek dat er geen ruimte meer is terwijl het lijkt dat er aan de rechterkant nog ruimte genoeg lijkt te zijn.
Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...
Geef je div#right anders eens een andere achtergrondkleur. Dan kun je precies zien waar deze ophoudt4of9 schreef op woensdag 27 september 2006 @ 18:18:
edit:
je hebt je css al aangepast zie ik
[ Voor 8% gewijzigd door DelTorro op 27-09-2006 22:53 ]