Toon posts:

welke provider?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi,

ik heb een vraagje.. Ik ben net verhuisd en wil een nieuwe internetprovider. Nu zit ik te twijfelen tussen speedlinq en tiscali. Ik download best veel. Ik heb al een beetje op dit forum rondgekeken, maar ben er nog niet uit. Voor wat moet ik kiezen?? (voordelen en nadelen providers)

• BN
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-10-2024

BN

Als je veel download is Orange Family wel leuk. 20 Mbit voor appel en ei.....

"Grandma was slow, but she was old....!!"

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

BN schreef op woensdag 27 september 2006 @ 15:49:
Als je veel download is Orange Family wel leuk. 20 Mbit voor appel en ei.....
Yep, kep het hier ook, ben best wel een fanatieke downloader en gamer en het bevalt me prima :)
Ik download gemiddeld @ 1800kB/sec van snelle servers en m'n ping is rond de 25ms bij een ping-test richting www.demon.nl. (1km van de centrale af)

[ Voor 3% gewijzigd door MensionXL op 27-09-2006 15:53 ]

Goedkoop bellen via VoIP

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-03 13:14

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Je bent verhuisd... Best fijn voor je maar minder voor ons. Hoe moeten we nou een advies geven als we niet weten om welke woonplaats het gaat?

Gezien je twijfels zou ik zeggen Tiscali. Mijn 2e lijn is van de week opgeleverd; ik woon 200m van de centrale en met T6 haal ik ruim 700KB/s wat aardig tegen het theoretische max. van dat abbo ligt.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-03 08:05

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Verwijderd schreef op woensdag 27 september 2006 @ 15:46:
hoi,

ik heb een vraagje.. Ik ben net verhuisd en wil een nieuwe internetprovider. Nu zit ik te twijfelen tussen speedlinq en tiscali. Ik download best veel. Ik heb al een beetje op dit forum rondgekeken, maar ben er nog niet uit. Voor wat moet ik kiezen?? (voordelen en nadelen providers)
tiscali en speedlinq zijn allebei kpn ondertussen dus ik zou sowieso voor geen van beide gaan en een wat kleinere ISP kiezen. Post je postcode anders eens?

I'm not as think as you stoned I am

• Bram77
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-07-2023
Bij www.internl.net kun je 10Mbit/1Mbit nemen (ADSL2+) voor 32,50 . Ik heb zakelijk 8 van deze particuliere Bbnet verbindingen lopen en het bevalt allemaal prima. Er wordt waargemaakt wat ze beloven voor een hele redelijke prijs.
Modem is gratis. het is een klein bedrijf wat gekoppeld is aan de aansluiting van de universiteiten in Nijmegen (het zit ook op dat terrijn). Dat ze klein zijn maakt de afhandeling persoonlijker waar ik wel van houd. Geen eeuwigheden in de wacht....

Verwijderd

Topicstarter
ik woon in rotterdam-zuid. Dus tiscali komt uit deze twee het beste uit de bus, omdat de downloadsnelheid het hoogst is. Is er nog verschil tussen Adsl 6mb - Adsl 12 mb- Adsl 20 mb :? . Betekent dit dat ik per maand bijvoorbeeld 6 mb kan downloaden - 12 mb enz.. Hoe zit dat btw bij speedlinq.

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Kijk eens rond in de grote <INSERT PROVIDER>-ervaringen topics. Daaruit blijkt dat je vaak niet bij Speedlinq moet zijn. Er staan echt wel fatsoenlijke vergelijkingstopic op goT. Deze gaat nu op slot.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 september 2006 @ 20:47:
Betekent dit dat ik per maand bijvoorbeeld 6 mb kan downloaden - 12 mb enz.. Hoe zit dat btw bij speedlinq.
ik hoop het niet! :), dit gaat over de snelheid... :9.. je hebt bijvoorbeeld een lijn van 12mb
Dit moet je delen door 8, men rekent namelijk in bits. Nu zul je theoretisch met 1,5mb per seconden kunnen downloaden.
ik hoop niet dat je dan maar 4 seconden kunt internetten per maand :9

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 31-03 07:28
Bram77 schreef op woensdag 27 september 2006 @ 16:28:
Bij www.internl.net kun je 10Mbit/1Mbit nemen (ADSL2+) voor 32,50 . Ik heb zakelijk 8 van deze particuliere Bbnet verbindingen lopen en het bevalt allemaal prima. Er wordt waargemaakt wat ze beloven voor een hele redelijke prijs.
Modem is gratis. het is een klein bedrijf wat gekoppeld is aan de aansluiting van de universiteiten in Nijmegen (het zit ook op dat terrijn). Dat ze klein zijn maakt de afhandeling persoonlijker waar ik wel van houd. Geen eeuwigheden in de wacht....
Inderdaad! Ikzelf heb er ook goeie ervaringen mee. Maar als ze gebruik maken van het netwerk van BBNED, dan zou dat dus inhuoden dat overal waar je BBNED kunt krijgen (http://www.bbned.nl), je ook de diensten van internl.net af kunt nemen?

• Superseb
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:44
Via BBned kan je ook TweakDSL nemen. Kan je TweakDSLB10 nemen (10/1Mbit) het eerste jaar voor 19,95 en tweede jaar voor 34,95. Probleem is dan dat je een twee jarig contract hebt..

• Bram77
smeerbartje schreef op donderdag 28 september 2006 @ 14:04:
[...]

Inderdaad! Ikzelf heb er ook goeie ervaringen mee. Maar als ze gebruik maken van het netwerk van BBNED, dan zou dat dus inhuoden dat overal waar je BBNED kunt krijgen (http://www.bbned.nl), je ook de diensten van internl.net af kunt nemen?
InterNL.net leverd BBnet en KPN aansluitingen. BBnet heeft voor mij persoonlijk altijd de voorkeur. KPN is duurder en heeft minder dekking met ADSL2+.

• teh_twisted
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 30-07-2025
XS4ALL is en blijft teh shizzness.. kost wat maar je krijgt er wel wat voor terug :)

Tyan S7025, 1x Xeon E5520, 32GB DDR3-1333 ECC/REG, GTX275 896MB, 2x Samsung SM 2243SN, Logitech Perf MX. Laptop: MBP 10,1/6,2. Cams: Canon EOS600D+Tamron AF18-200, Sony W350. Gadgets: iPad 64GB 3G, iPhone 5 64GB, PS1-3. Auto: W211 E220CDI

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-03 08:05

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Verwijderd schreef op woensdag 27 september 2006 @ 20:47:
ik woon in rotterdam-zuid. Dus tiscali komt uit deze twee het beste uit de bus, omdat de downloadsnelheid het hoogst is. Is er nog verschil tussen Adsl 6mb - Adsl 12 mb- Adsl 20 mb :? . Betekent dit dat ik per maand bijvoorbeeld 6 mb kan downloaden - 12 mb enz.. Hoe zit dat btw bij speedlinq.
bij internlnet kun je zelfs 24Mb krijgen. Kun je zelfs 12 seconden downloaden! 8)7

I'm not as think as you stoned I am

• Bram77
XS4All is ideaal voor bedrijven die een gegarandeerde stabiliteit en snelheid willen. Voor particulieren is het in verhouding wel erg duur.

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

teh_twisted schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 09:38:
XS4ALL is en blijft teh shizzness.. kost wat maar je krijgt er wel wat voor terug :)
Niet mee eens. Als Tiscali voor een kwart van de prijs een zelfde verbinding kan leveren moeten de rest van de diensten wel heel wat wezen en dat kan ik helaas voor xs4all niet zeggen (en ik heb momenteel zelf xs4all)

Tuurlijk, xs4all geeft je een stabiele verbinding, maar de tijd dat andere providers dat niet konden is al wel verleden tijd en de prijs is gewoon veel te hoog.

* Gunner heeft zijn xs4all abo al opgezegd na een jaartje geprobeerd te hebben.

[ Voor 9% gewijzigd door Gunner op 29-09-2006 10:05 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• BN
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-10-2024

BN

Van XS4ALL krijg je vooral Big Bills, was voor mij ook de reden om ruim een jaar geleden over te stappen naar Orange Family. OK , je ping gaat wat omhoog, mede door ADSL2+, maar heb nog seconde spijt. Lach elke maand in m'n vuistje als Bill nu aan de deur klopt. "Kom verder jongen..."

"Grandma was slow, but she was old....!!"

Pagina: 1