Wie heeft M.I.A met dat helicoptertje, erg humor spel. Maar ik heb hem nog nooit in de winkel zien liggen.
Waar o waar te vinden?
Waar o waar te vinden?
Op dinsdag 30 januari 2001 15:12 schreef Sp1ke het volgende:
bestellen.....
Only dead fish go with the flow
Lul niet man, vraag ik dat ofzo????Op dinsdag 30 januari 2001 15:12 schreef Sp1ke het volgende:
bestellen.....
Nou nou. Moet dat nou meteen? Grote bek als iemand antwoord geeft. Ik vind dat hier wel een slotje op mag.Op woensdag 31 januari 2001 10:06 schreef Zeem het volgende:
[..]
Lul niet man, vraag ik dat ofzo????
Ik vraag waar die te vinden is, niet of dat iemand hem voor me wil branden, want als ik wist waar ik hem kon krijgen had ik hem al lang........puber moet je smoel houden
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
Verwijderd
Ik vind zeker dat er hier een slotje op mag.... bestellen is toch een logisch antwoord.... als je ergens een spel niet meer kan vinden bestel je em gewoon heh. dat bedoel ik dus....Op woensdag 31 januari 2001 10:35 schreef Larzan het volgende:
[..]
Nou nou. Moet dat nou meteen? Grote bek als iemand antwoord geeft. Ik vind dat hier wel een slotje op mag.
Wie heeft M.I.A
Je vraagt eerst of iemand hem heeft en later zeg je dat je vraagt waar ie te vinden is.Ik vraag waar die te vinden is, niet of dat iemand hem voor me wil branden
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq