Toon posts:

toch nog hoop voor mx vastlopers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na twee weken eindelijk mijn mx kaartje samen met SB live werken zonder te crashen bij spellen. De oplossing: niks drivers opgraden, ze mogen die rommel houden. Ik heb de hele boel geformateerd en de orginele drivers van zowel geluids als videokaart gebruikt, nu nergens last van , kaartje doet het prima en geluid wordt lekker mijn kamer ingeblazen. Moet ook wel zeggen dat mijn irq niet meer gedeeld worden, zou het dan toch dat zijn( voor het formateren ook al gedaan maar toen bleef hij vastlopen). Aan de SB live kaart zelf ligt het in ieder geval niet want ik had mijn moeders kaart er even uit gesloopt en die wilde ook niet normaal werken.
Voor alle radeloze mensen raad ik aan , formateren die boel en orginele drivers gebruiken, het is wat drastisch maar ik was in ieder geval van het gedonder af.
Nooit geen nieuwste drivers meer voor mij, geeft een en al ellende.

Verwijderd

Tja ik had ook problemen met m'n live met de nieuwste drivers, gewoon de oude eroverheen=geen probleem :)

• elgringo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-08 07:22
Msaar kijk, waarom wil je nieuw drivers hebben?

Meer ondersteuning, instellingen snelheid etc. En als je oude drivers installeert heb je dit allemaal niet ;)

Maar oude 386 werkt ook nog als een tiet.. Nieuwe hardware is nieuwe problemen :)

if broken it is, fix it you should

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Op dinsdag 30 januari 2001 14:05 schreef elgringo het volgende:
Msaar kijk, waarom wil je nieuw drivers hebben?

Meer ondersteuning, instellingen snelheid etc. En als je oude drivers installeert heb je dit allemaal niet ;)
Sneller geluid? :)

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Verwijderd

Van dat geluid....tja als het het doet dan moet je eraf blijven.

Maar video is er een ander verhaal.....die nieuwe drivers daarvoor heb je af en toe gewoon nodig....

Ik zou ook zeggen, blijf van de nieuste liveware af....die wil ook wel eens flink kloten!

suc6

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik snap er niets van, ik heb dus een verse win2k install zelfs een nieuwe partitie laten aanmaken en verder dus standaard Win2k geluidsdrivers erbij gezet EN de standaarddrivers van de geforce erbij gezet.

En het crashen ging gewoon vrolijk door op dezelfde manier.....
Pagina: 1