Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Heb bij mijn Nokia 6233 een gedrukte Duitse handleiding ontvangen. Nu weet ik wel dat de Nederlandse handleiding in PDF formaat op het internet verkrijgbaar is maar zou vanwege het formaat toch een GEDRUKTE NL handleiding willen hebben. Club Nokia enz. verwijzen mij naar de verkoper die zegt dat hij die dingen niet heeft enz. enz.

Weet iemand hoe of waar ik dat ding wel kan bestellen.....?

Bij voorbaat dank.
Paul

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:33

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Verwijderd schreef op woensdag 27 september 2006 @ 14:05:
Heb bij mijn Nokia 6233 een gedrukte Duitse handleiding ontvangen. Nu weet ik wel dat de Nederlandse handleiding in PDF formaat op het internet verkrijgbaar is maar zou vanwege het formaat toch een GEDRUKTE NL handleiding willen hebben. Club Nokia enz. verwijzen mij naar de verkoper die zegt dat hij die dingen niet heeft enz. enz.

Bij voorbaat dank.
Paul
Ik kreeg er gewoon een nederlandse handleiding bij ontvangen toen ik hem kocht. Heb je wel nederlandse software? In dat geval even Imei nummer checken, misschien is hij geflasht.

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Verwijderd schreef op woensdag 27 september 2006 @ 14:05:

Bij voorbaat dank.
Paul
De eerste paar batchs die geleverd zijn in Nederland, komen uit Duitsland. Hierbij zitten dan ook duiste handleidingen. Echter krijgen winkeliers bij hun levering ook gedrukte nederlandse handleidingen, oftewel de verkoper heeft ze wel degelijk en anders prongelijk weg gegooid!

Dus ik zou daar nog even na vragen ;)

Verwijderd

Topicstarter
DaannO schreef op woensdag 27 september 2006 @ 19:21:
[...]

De eerste paar batchs die geleverd zijn in Nederland, komen uit Duitsland. Hierbij zitten dan ook duiste handleidingen. Echter krijgen winkeliers bij hun levering ook gedrukte nederlandse handleidingen, oftewel de verkoper heeft ze wel degelijk en anders prongelijk weg gegooid!

Dus ik zou daar nog even na vragen ;)
Heb ik gedaan en hij zegt dat de prijs daarom zo laag is! Overigens heeft een service punt van Nokia er om andere redenen de allerlaatste software opgezet dus wat dat betreft geen probleem hoor. :)
Paul

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Waarom kan je niet gewoon die handleiding ff afdrukken?

[ Voor 212% gewijzigd door Gunner op 27-09-2006 21:30 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• DaannO
Verwijderd schreef op woensdag 27 september 2006 @ 21:26:
[...]

Heb ik gedaan en hij zegt dat de prijs daarom zo laag is! Overigens heeft een service punt van Nokia er om andere redenen de allerlaatste software opgezet dus wat dat betreft geen probleem hoor. :)
Paul
Vertel anders is waar je hem hebt gekocht. Is het zo een telefoontje winkeltje waar je zegmaar internationaal kan bellen ( :P ) of is het gewoon een bekende keten?

Verwijderd

Topicstarter
DaannO schreef op woensdag 27 september 2006 @ 21:37:
[...]

Vertel anders is waar je hem hebt gekocht. Is het zo een telefoontje winkeltje waar je zegmaar internationaal kan bellen ( :P ) of is het gewoon een bekende keten?
Zou je in het ene geval wel weten hoe ik aan een gedrukte Nederlandse handleiding kan komen en in het andere geval niet?
_/-\o_

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:33

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2006 @ 09:33:
[...]

Zou je in het ene geval wel weten hoe ik aan een gedrukte Nederlandse handleiding kan komen en in het andere geval niet?
_/-\o_
Je draait eromheen.

Verwijderd

Topicstarter
Lijkt wel Balkenende: geeft zelf nooit een antwoord op een vraag maar verwijt de ander dat.
De vraag waarmee ik begon was of iemand weet hoe ik aan een gedrukte nederlandse handleiding kan komen. Dat was de vraag waarop jij geen antwoord geeft. Jammer maar wel typerend. 8)7

Verwijderd

Wat boeit het nou toch waar die jongen zijn telefoon weg heeft? Hij vraagt hoe hij aan een Nederlandse handleiding kan komen. Lijkt mij dat dit via een Nokia Service Point wel te fiksen moet zijn. Zij kunnen daar sowieso aan komen.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2006 @ 11:42:
Wat boeit het nou toch waar die jongen zijn telefoon weg heeft? Hij vraagt hoe hij aan een Nederlandse handleiding kan komen. Lijkt mij dat dit via een Nokia Service Point wel te fiksen moet zijn. Zij kunnen daar sowieso aan komen.
Bedankt maar helaas die bij mij in de buurt verwijst naar de "PDF" op het internet. Via de telefoon verwees Nokia Care/Nokia Club naar de verkoper en dan is het kringetje weer rond, want die zegt dat hij die niet bij Nokia bestellen kan.....................
Het schijnt inderdaad moeilijk te zijn

• DaannO
Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2006 @ 11:42:
Het enigste wat ze bij het servicepoint doen, is hem uitprinten zoals overal ;)

Verwijderd

Ok, tsja dan houdt het een beetje op... Nu zou ik het ook niet meer weten.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2006 12:45 ]

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:01

Sick Nick

Drop the top!

Wat is er mis met afdrukken dan? Doe het op A5 formaat (2 kantjes op 1 kantje A4 en dan dubbelzijdig printen), dan vouw je er zo een boekje van wat net zo groot is als het origineel.

Verwijderd

Topicstarter
Sick Nick schreef op donderdag 28 september 2006 @ 17:54:
Doe het op A5 formaat (2 kantjes op 1 kantje A4 en dan dubbelzijdig printen), dan vouw je er zo een boekje van wat net zo groot is als het origineel.
Bedankt. Helaas zit het formaat ergens tussen A5 en A6 in maar afgezien daarvan hoe doe ik dat printen vanuit een PDF bestand op zodat ik het resultaat inderdaad vouwen kan en dan eventueel nog bijsnijden. Heb eigenlijk nooit een goede oplossing gevonden voor het printen van een PDF bestand. Alvast bedankt

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:01

Sick Nick

Drop the top!

booklet printen is vaak een optie van je printer zelf (via de instellingen), anders moet je het met aparte software in de juiste volgorde zetten en dat is wel lastig ja.
Pagina: 1