Toon posts:

sftp connectie

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoop dat ik in de goede categorie zit:

Maar het volgende is mij gevraagd...

"De bedoeling is om een API / in het register registreerbare dll te vinden waar mee mogelijk is om een SFTP connectie te maken"

Het is dus niet de bedoeling om met een commandline of met een apart programma de sftp communicatie te laten verlopen....

Is dit wel mogelijk? ... ik heb me rot gezocht maar ik kom er niet uit heeft er iemand van jullie tips?

• ripperke
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-10-2025

ripperke

w00t!

If TCP/IP handshaking was less formal, perhaps SYN/ACK would be YO/WASSUP

Verwijderd

Topicstarter
Het is de bedoeling om echt enkelt een connectie op te zetten met bv alleen een dll filetje zonder programma er achter, mag helaas ook geen batch bestandje zijn... Zit echt met mn handen in het haar :O

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:53

Orion84

Admin Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Ik kan op deze manier echt geen touw vastknopen aan je verhaal. Maar je zoekt dus een dll die jou de mogelijkheid bied om een sftp connectie op te zetten.

Een dll gaat dat sowieso niets uit zichzelf doen. Een dll is niks meer dan een component die je vanuit een programma kan aanroepen en die bepaalde functionaliteit levert.

Dus als je een programma hebt dat een sftp connectie nodig heeft, dan kan je daarvoor inderdaad opzoek gaan naar een dll die die connectie voor jou afhandeld, zodat je dat niet allemaal zelf hoeft te coderen.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-04 23:18

pasta

Ondertitel

Ik denk dat je zelf de opdracht verkeerd hebt begrepen. Een commandline tool of ander programma kan makkelijk een bepaalde .dll gebruiken voor een connectie op te zetten via SFTP. Er wordt aan jou gezocht om alleen zo'n dll te vinden. Google moet je wel genoeg kunnen helpen. ;)

Daarbij krijg ik hier nogal het gevoel is dat je verwacht dat we jouw huiswerk gaan maken, maar daar is GoT niet voor bedoeld. ;) Lees Algemene gedragsregels (Netiquette) nog eens door, deze thread gaat dicht.

Signature

Dit topic is gesloten.