[Outlook Express] Bericht veld onbereikbaar

Pagina: 1
Acties:

• non-sens
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-10-2025

non-sens

Voor meer foto's:

Topicstarter
Mijn ouders hebben een vreemd probleem. Sinds korte tijd is het bericht veld (dus waar je het eigenlijke email bericht in typt) niet meer bereikbaar wanneer er een nieuw bericht of reply verstuurd wil worden.
Het "aan"-, "CC"- en "onderwerp"-veld zijn allen wel bereikbaar. Met onbereikbaar bedoel ik dat het onmogelijk is om de cursor in dat veld te krijgen. Niet met de muis en niet met de tabtoets. Het lijkt dus of dat dit veld disabled is.
Wanneer er voor reply wordt gekozen wordt in het nieuwe bericht wel netjes het oude bericht weergegeven, maar het is dan nog steeds onmogelijk om in dit tekstveld te komen om een bericht te typen.
De rest van de functionaliteiten van outlook express werken wel gewoon.

Iemand een idee waar dit aan kan liggen?

Canon 350D | Canon 18-55 3.5-5.6 | Canon 50mm 1.8 mkII | Sigma 70-200 F2.8 EX APO HSM

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Is de body ;) van je email ook echt greyed-out?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• non-sens

non-sens

Voor meer foto's:

Topicstarter
De body (|:() is niet greyed out en wekt dus de indruk dat je er gewoon in kunt typen.

Canon 350D | Canon 18-55 3.5-5.6 | Canon 50mm 1.8 mkII | Sigma 70-200 F2.8 EX APO HSM

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:43

Reptile209

- gers -

Mogelijk is je Outlook Express stuque. Afhankelijk van je versie van OE en Windows (hint! ;)), kan je 'm proberen via Control Panel > Software > Windows Components te herinstalleren. Als dat niet lukt, kan je 'm handmatig verwijderen a.d.h.v. dit stappenplan van Microsoft.

Zo scherp als een voetbal!

• non-sens

non-sens

Voor meer foto's:

Topicstarter
Even een kleine kick

Het verwijderen en opnieuw installeren had ik al geprobeerd, maar heeft geen effect gehad. Ik heb overigens het idee dat het verwijderen op deze manier de software niet echt verwijderd wordt, maar disabled of onzichtbaar.
Iemand anders nog ideeën?

• dude88
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
ik had precies hetzelfde probleem.
opnieuw installeren had geen nut.

maar ik heb een oplossing gevonden.
namelijk IE 7 installeren, na de herstart was het probleem direct weg :)
Pagina: 1