Mijn ouders hebben een vreemd probleem. Sinds korte tijd is het bericht veld (dus waar je het eigenlijke email bericht in typt) niet meer bereikbaar wanneer er een nieuw bericht of reply verstuurd wil worden.
Het "aan"-, "CC"- en "onderwerp"-veld zijn allen wel bereikbaar. Met onbereikbaar bedoel ik dat het onmogelijk is om de cursor in dat veld te krijgen. Niet met de muis en niet met de tabtoets. Het lijkt dus of dat dit veld disabled is.
Wanneer er voor reply wordt gekozen wordt in het nieuwe bericht wel netjes het oude bericht weergegeven, maar het is dan nog steeds onmogelijk om in dit tekstveld te komen om een bericht te typen.
De rest van de functionaliteiten van outlook express werken wel gewoon.
Iemand een idee waar dit aan kan liggen?
Het "aan"-, "CC"- en "onderwerp"-veld zijn allen wel bereikbaar. Met onbereikbaar bedoel ik dat het onmogelijk is om de cursor in dat veld te krijgen. Niet met de muis en niet met de tabtoets. Het lijkt dus of dat dit veld disabled is.
Wanneer er voor reply wordt gekozen wordt in het nieuwe bericht wel netjes het oude bericht weergegeven, maar het is dan nog steeds onmogelijk om in dit tekstveld te komen om een bericht te typen.
De rest van de functionaliteiten van outlook express werken wel gewoon.
Iemand een idee waar dit aan kan liggen?
Canon 350D | Canon 18-55 3.5-5.6 | Canon 50mm 1.8 mkII | Sigma 70-200 F2.8 EX APO HSM