Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Goeimorgen,

Ik heb hier een Qtek van een vriend die gesynchroniseerd moet worden met outlook. Alle af spraken die in de Qtek staan moeten in de outlook agenda komen. De PDA syncrhoniseerd wel met de outlook en hij kijkt ook alles netjes na. Maar hij zet de bestanden niet over. Aangezien ik geen idee heb wat voor type Qtek het is, staat nergens op het apparaat zelf (heel erg makkelijk van Qtek). En hier niks kan vinden over dit probleem, geen handleiding heb van het apparaat, zit ik vast. Ik hoop dat iemand mij kan vertellen hoe ik erachter kom wat voor type Qtek het is zodat ik wat verder kan proberen.

Mijn vriend is overigens niet bereikbaar anders had ik wel contact met hem opgenomen.
Bijvoorbaat dank :)

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
www.qtek.nl en kijk daar eens welk type het is.

Je moet wel in activesync aangeven dat je ook de mail wil syncen. Dus naar opties en daar sync email. Verder zou het 1.2.3 moeten lukken.

Maar vertel eerst eens welke pda of smartphone het is ;)

• SierdW
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23-09 12:48
Verwijderd schreef op woensdag 27 september 2006 @ 11:32:
De PDA syncrhoniseerd wel met de outlook en hij kijkt ook alles netjes na. Maar hij zet de bestanden niet over.
Het is mij niet duidelijk wat hij wel of niet doet, synchroniseert hij wel of niet? En welke bestanden heb je het over, probeer eens iets duidelijker te zijn, dan kunnen we je misschien helpen.

Verwijderd

Topicstarter
Hij synchroniseert wel, maar hij zet de agenda punten niet over in outlook. En dat hoort hij wel te doen ;)

Ik zal dat mail sync gedeelte even proberen mischien helpt dat :)

Bedankt voor de info

• DaannO
Verwijderd schreef op woensdag 27 september 2006 @ 11:58:
Hij synchroniseert wel, maar hij zet de agenda punten niet over in outlook. En dat hoort hij wel te doen ;)

Ik zal dat mail sync gedeelte even proberen mischien helpt dat :)

Bedankt voor de info
Dan moet je dus ook bij de agenda een vinkje zetten ;)

Verwijderd

Topicstarter
Er staat bij agenda een vinkje, heb alles al een keer aangevinkt gehad. Ik draai outlook 2003, ben bang dat ik er niet uit ga komen. :(

• DaannO
Is het een groot ding, dat je kan uitschuiven en dan komt er aan de onderkant een erg lelijk toetsenbord naar vooren? Dan is het de Qtek 9090, anders moet je toch nog even vertellen welk apparaat het is ;)

Verwijderd

Topicstarter
Het is een gewone PDA in mijn ogen heb niet zoveel verstand van die dingen. Maar er zit wel een telefoon functie op, is het dan een smartphone?? Geen uitklapbaar toetsenbord iig :)

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:29
qtek s100, s110 of s200 ga ik voor! :P

• SierdW
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23-09 12:48
Worden er geen fouten weergegeven dan? Is het niet zo dat ActiveSync in het scherm weergeeft dat bepaalde zaken aandacht vereisen? Synchroniseer je wel met het goede outlook account (indien je er meer hebt).
Pagina: 1