flexibele VGA-kabel

Pagina: 1
Acties:
  • 301 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Decaeus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-11 09:23
Ik ben op zoek naar een standaard 15-polige VGA-kabel van een meter of 7. Ik wil er echter geen videosignaal mee doorgeven, maar zou deze willen gebruiken om een draagbaar apparaat te koppelen. De kabel moet daarom zo dun en flexibel mogelijk zijn.

Ik heb al een paar keer kabels ontvangen, die zogenaamd extra flexibel waren, maar nog steeds een millimeter of 8 dik waren en erg stug door extra afscherming (niet nodig). ;(

Weet iemand of een dergelijke dunne kabel bestaat en waar ik deze zou kunnen bestellen? :?

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-11 10:38

Gutteguttegut

CEO of TFD

Is zelf maken geen optie?
Dan kun je kabel uitzoeken in de winkel en dan zelf de stekkers er aan solderen.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-12 12:56

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Je zoekt dus een flexibele 15-aderige kabel, eventueel met een Dsub of andere nuttige stekker?

wordt lastig.

15 aderig en flexibel gaan niet echt samen namelijk...

Vertel eens wat meer over de toepassing, wat voor apparaat, wat gaat er over de kabel heen, zijn er echt 15 aders nodig etc etc.

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Volgens mij zijn ze er ook wel unshielded hoor. Ik heb een paar jaar geleden ook zo'n kabel gekocht die best wel dun/flexibel was. Gaf weliswaar erg slecht beeld op hoge refreshrates, maar dat maakt bij jou kennelijk niet uit.

Misschien dat je 2dehands of via een beurs ofzo wel wat kan vinden. Tegenwoordig verkopen ze alleen maar hoge kwaliteit en dus onflexibel, omdat het anders slecht beeld geeft op de monitors die tegenwoordig gebruikt worden.

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Ik denk dat je naar een alternatief moet zoeken. Maybe 2 UTP kabels ?

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:44

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Is het dan geen idee om twee UTP kabels te gebruiken :? Die zijn lekker flexibel, en je hebt dan 16 aders tot je beschikking :)

Edit: gmta :+

[ Voor 6% gewijzigd door Orion84 op 27-09-2006 12:59 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:39

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Hoeveel aders heb je nodig? ZIjn dat er echt 15 :? Anders zou je evt ook met UTP of STP aan de slag kunnen :)

8)7 Ok moet dus ook leren refreshen

[ Voor 15% gewijzigd door The Eagle op 27-09-2006 12:59 ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Pagina: 1