Toon posts:

User based Mail Programma

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik had een klein vraagje.

Ik zoek een mail programma waarbij je eerst een gewenste gebruiker selecteerd en dan moet inloggen met alleen een wachtwoord. Daarna zou je dan je eigen mail te zien krijgen en mail versturen via je eigen e-mail adres.

Bestaat er zo'n mail programma ??

Verwijderd

Mozilla Thunderbird heeft verschillende profiles, en via de Profile Manager kan je ook instellen dat 'ie bij het starten vraagt welke profile je wil gebruiken. Elke profile is een compleet eigen omgeving als het ware, dus je ziet alleen je eigen berichten en kan alleen je eigen adressen enz. gebruiken.

Thunderbird heeft alleen geen passwordbeveiliging voor de profiles, voor zover ik kan zien. Even gauw googlen leverde ProfilePassword (https://nic-nac-project.de/~kaosmos/profilepassword-en.html) op, misschien is dat iets? (Er staat wel expliciet dat slimme gebruikers het makkelijk kunnen omzeilen.)

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 27 september 2006 @ 09:36:
Hallo ik had een klein vraagje.

Ik zoek een mail programma waarbij je eerst een gewenste gebruiker selecteerd en dan moet inloggen met alleen een wachtwoord. Daarna zou je dan je eigen mail te zien krijgen en mail versturen via je eigen e-mail adres.

Bestaat er zo'n mail programma ??
Waarom gebruik je niet geheel gescheiden user profiles als je dergelijke zaken wil scheiden? Dan bedoel ik dus echt verschillende gebruikers die moeten inloggen op je OS.

[ Voor 7% gewijzigd door mithras op 27-09-2006 10:03 ]

Verwijderd

*kuch* I&H forum, zoek je iets webbased ?

[edit]
Zelfs uitkijk express kan dit onder windows.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2006 10:14 ]

• ChaserBoZ_
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 04-01 10:58
Idd, heb dit tijd gebruikt met Outlook Express :)

'Maar het heeft altijd zo gewerkt . . . . . . '

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 27 september 2006 @ 09:42:
Mozilla Thunderbird heeft verschillende profiles, en via de Profile Manager kan je ook instellen dat 'ie bij het starten vraagt welke profile je wil gebruiken. Elke profile is een compleet eigen omgeving als het ware, dus je ziet alleen je eigen berichten en kan alleen je eigen adressen enz. gebruiken.

Thunderbird heeft alleen geen passwordbeveiliging voor de profiles, voor zover ik kan zien. Even gauw googlen leverde ProfilePassword (https://nic-nac-project.de/~kaosmos/profilepassword-en.html) op, misschien is dat iets? (Er staat wel expliciet dat slimme gebruikers het makkelijk kunnen omzeilen.)
Dank je dit lijkt me een goede oplossing !!

Verwijderd

Topicstarter
Mithras86 schreef op woensdag 27 september 2006 @ 10:02:
[...]
Waarom gebruik je niet geheel gescheiden user profiles als je dergelijke zaken wil scheiden? Dan bedoel ik dus echt verschillende gebruikers die moeten inloggen op je OS.
Ik heb geen zin om voor 40 man allemaal een accoutnaam aan te maken en als je outlook of mozilla gebruikt dan moet je die ook nog op elke pc gaan installeren en instellen !

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 27 september 2006 @ 10:13:
*kuch* I&H forum, zoek je iets webbased ?

[edit]
Zelfs uitkijk express kan dit onder windows.
Web based is juist waar we vanaf willen !

Verwijderd

Topicstarter
ChaserBoZ_ schreef op woensdag 27 september 2006 @ 11:03:
Idd, heb dit tijd gebruikt met Outlook Express :)
Outlook Express zuigt, omdat outlook express alles in apparte mappen neerzet !

Verwijderd

We hebben een edit knop voor berichten en let er even op dat je een topic start in het juiste onderdeel van GoT dit is internetproviders en Hosting, vandaar mijn opmerking over webbased.

En als je de eisen voor je programma nou meteen in de TS had gezet was het allemaal veel duidelijker geweest voor ons.
Pagina: 1