Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• wind-rider
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-11 17:03
Hallo allemaal,

voor de gelukkige bezitters van een Archos PMA430: goed nieuws :-)

Ik heb Qtopia 1.7.1 vertaald in het Nederlands zodat we de PMA voortaan ook (deels*) in het Nederlands kunnen bekijken.

deels*: Delen van de software van de PMA zijn closed-source, zoals de programma's van Archos. Daarom kan ik deze (nog) niet vertalen.

De vertaling is inmiddels opgestuurd naar de ontwikkelaars van OpenPMA zodat wellicht de vertaling een standaardonderdeel van komende releases wordt (is op de mailinglist gezet maar moet nog gecontroleerd worden door moderator omdat de attachment te groot is). Zijn er misschien mensen hier die een PMA hebben en Qt Linguist 3 hebben en mee zouden willen helpen met controleren op en vertalen van fouten?
Helaas kan ik de vertaalde bestanden hier niet uploaden, maar laat het me gerust weten als je ze wil hebben.

Hans

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Mensen die een PMA hebben zul je toch vooral vinden in het PMA400 topic. Al vrees ik dat je niet veel PMA430 bezitters zult vinden hier op GoT.